آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

مشکل در گرفتن دیتای ریتمیک رایگان دوره تخصصی آموزش والیوم تریدینگ سعید شعبانی

پرسیده شده 1 سال پیش
ویرایش شده 1 سال پیش
بازدید 161
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی: پشتیبانی فنی
تصاویر
۱۴۰۲/۱/۱۰
امیر جوهری مقدم

نظرات: 3

  1. میلاد پیرمحمدی زاده 1 سال پیش
    منم مشکل دارم
    با وجود امتحان کردن vpnهای مختلف هنوز همان ارور را میگیرم
    لطفا خارج از تالار گفتگوی دوره پیشرفته پاسخ دهید که افراد دوره رایگان هم پاسخ را مشاهده کنند
    ممنون
  2. پشتیبان 1 سال پیش
    لطفا موارد زیر را بررسی کنید .
    1-از وارد کردن صحیح یوزر نیم پسورد اطمینان حاصل کنید
    2-در پچر ریتمیک گزینه نینجا تریدر را تیک زده و بعد از فشردن دکمه استارت و دیدن پیغام موفق مجدد تست کنید
    3-متن های در زمینه پچر ریتمیک را مطالعه بفرمایید چرا که ریتمیک و r trader در روز شنبه و 1 شنبه دیتا نمی دهند و کار نمی کنند
    4-با vpn و با تغییر سرور های vpn مجدد بررسی کنید
    5- ادامه خواهد داشت
  3. حامد شکری 1 سال پیش
    این مشکل با ریست کردن نینجا تریدر حل میشه و یه اکانت جدید ریتمیک باز کنین
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۱/۱۰
پشتیبان

نظرات: 0

    نتیجه‌ای یافت نشد.
پاسخ شما
آخرین سوالات