آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

سیگنال شخصی سازی شده دلتااسکلپر

پرسیده شده (تنظیم نشده)
بازدید 457
1

سلام خدمت تمامی دوستان

شاید شما عزیزان هم مثل من با دلتااسکلپر سر و کله زده باشید و به تنظیماتی که میخوام اینجا بهش اشاره کنم و خودم توی معاملاتم ازش استفاده میکنم رسیده باشید. اگر اینطور هست خوشحال میشم نظرتون رو بنویسید که همگی استفاده کنیم. سپاس

تنظیماتی که خودم استفاده میکنم به این صورته:

در این سیستم من دوتا اندیکاتور دلتااسکلپر رو روی چارت نینزا رنکو به صورت 10 به 1 یا مثلا 5 به 1 میندازم. در ادامه به ترتیب، تصاویری میذارم که شماره‌گذاری کردم و تنظیمات اندیکاتورها رو قرار دادم و همچنین چند نمونه سیگنال رو عکس گرفتم. این ترکیب اندیکاتوری صرفا برای دریافت نقطه ورود بهینه هست و به هیچ‌عنوان ارزش تحلیلی نداره. حتما قبل از استفاده شخصی در معاملاتتون از صحت کارکردش مطمئن بشین. بنده کارکرد صحیح و صددرصدی این ترکیب رو تضمین نمی‌کنم. خودم استفاده می‌کنم و برام مفید بوده. 

اول از همه یک چارت نینزا رنکو از هر نمادی که دوست دارید باز کنید با تنظیمات زیر (تصویر شماره 1)

به جای بریک سایز میتونید هر عدد دلخواهی قرار بدید. هرچه این عدد بالاتر باشه صحت سیگنال شما بیشتره اما سیگنال ها دیرتر صادر میشن و استاپتون هم بزرگتر میشه. عدد ترند ترشولد هم هرچه کوچکتر باشه بهتره. بهترینش 1 هست.


بعد از اینکه چارت رو باز کردید باید دوتا اندیکاتور دلتااسکلپر رو روی چارت قرار بدین. که تنظیماتش رو براتون میذارم.

این تنظیمات تایم پایین دلتااسکلپر و برای نقطه ورود هست. که تصویرش رو براتون گذاشتم (تصویر شماره 2)

برای تنظیمات دلتااسکلپر دوم صرفا عدد 15 رو به یه عدد بزرگتر تغییر بدین. مثلا عدد 300.

برای متمایز شدن دو سیگنال، در پایین‌ترین قسمت تنظیمات رنگ فلش‌ها و سایزشون رو هم میتونید تغییر بدید که گیج‌کننده نباشه استفاده از دو انیدکاتور به صورت همزمان.




















خب چارت برای سیگنال گرفتن آماده هست. در ادامه یک تصویر از نماد یورودلار میذارم که روش کار این ترکیب رو ببینید. (تصویر شماره 3)



مثلا در تصویر شماره 3 یک نقطه پرحجم در مارکت یورو داشتیم. بعد از ریجکت شدن قیمت و بازگشت دوباره به ناحیه حجمی در برخورد اول یک سیگنال از دلتااسکلپر گرفتیم. نقطه ورود ما میشه دقیقا کلوز کندل نینزارنکویی که روش مثلث بنفش تشکیل شده و استاپ هم میتونه بر حسب ریسک شما انتهای شدو همین کندل سیگنالمون باشه و یا پشت قله ناحیه حجیم یک دقیقه. هنوز ظریف‌کاری‌هایی باقی مونده از این ترکیب که حتما ادامش رو خواهم گفت. من این سیستم رو بک‌تست گرفتم که نتیجه خیلی خوبی داشته برام و در معاملاتم استفاده کردم و سود خوبی هم بردم. بازهم تاکید میکنم به هیچ‌عنوان ارزش تحلیلی نداره و صرفا برای گرفتن سیگنال‌های ورود کاربرد داره. حتما قبل از استفاده خودتون تحقیق کنید. من هیچ مسئولیتی قبول نمیکنم بابت کارکرد اشتباه این سیستم. 

روش کار این ترکیب کاملا با روش‌ها و استراتژی‌های استاندارد والیوم تریدینگ در دوره هماهنگه و صرفا برای نقطه ورود بهینه میتونید به خواست خودتون ازش استفاده کنید. این روش برای اسکلپ گرفتن در نقاط پرحجم مارکت استاپ‌های بسیار کوچیکی میده. مثلا روی طلا در حد 6 پیپ و روی یورو در حد 2 پیپ. ترکیب این سیستم با vwap در تایم یک دقیقه و اندیکاتور vnd برای اسکلپ فوق‌العاده مفیده. این سیستم قلق‌های دیگه هم داره که به مرور در همین تاپیک قرارش میدم. 

هنوز قسمت بعدی و کاربرد بعدی سیستم رو توضیح ندادم. برای من در تشخیص نقاط برگشت بازار خیلی کمک‌کننده هست. حتما در همین تاپیک این بحث رو ادامه خواهم داد. باعث افتخار هست که نظرتون رو با من به اشتراک بذارین دوستان.





دسته بندی: دوره ی پیشرفته ی ولوم تریدینگ
۱۴۰۱/۶/۳۱
مسعود پورمحبی

نظرات: 0

    نتیجه‌ای یافت نشد.
0 پاسخ
نتیجه‌ای یافت نشد.
پاسخ شما
آخرین سوالات