آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

مشکل در اتصال دیتای ریتمیک رایگان در پلتفرم نینجا تریدر 8

پرسیده شده 1 سال پیش
ویرایش شده 1 سال پیش
بازدید 273
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی: پشتیبانی فنی
تصاویر
۱۴۰۲/۴/۵
آرین طغرایی

نظرات: 0

    نتیجه‌ای یافت نشد.
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۴/۵
پشتیبان

نظرات: 7

  1. متین کریمزاده 1 سال پیش
    سلام من هم همین مشکل رو دارم میخواستم بپرسم که برای رفع مشکل اول ای پی رو تغییر بدم و اگر نشد احتمالش هست که مشکل از ویندوز باشه؟
  2. پشتیبان 1 سال پیش
    لطفا ابتدا از vpn و سرویس های تغییر آیپی استفاده کنید، مشکل شما حل خواهد شد و ارتباطی با ویندوز ندارد!
    • متین کریمزاده 1 سال پیش
      والا چند سرور و چند vp n تغیر دادم ، چند اکانت ریتمیک و دورمن ساختم چندین باز ریست کردم برنامه هارو از دیروزه. ولی مشکل چراغ زرد و عدم کانکت رو دارم هنوز.
  3. پشتیبان 1 سال پیش
    بفرمایید آیا از کابل لن استفاده می کنید یا از وای فای ؟ مشکل زرد ماندن چراغ نینجا تریدر به دلیل سرور vpn است یا باید از dns استفاده کنید.
    • متین کریمزاده 1 سال پیش
      از وای فای استفاده میکنم. ممکنه تغیر dns رو یه راهنمایی کوچیک کنید بلکه مشکل حل شد.
  4. پشتیبان 1 سال پیش
    اولا اصلا وای فای مناسب کار ما نیست حتما باید با کابل لن به اینترنت وصل بشید و بررسی کنید همچنین شرکت های زیر را بررسی کنید لینک های زیر به ترتیب بررسی گردد.

    https://vigiato.net/p/153846

    https://shecan.ir/

    https://vigiato.net/p/318111
    • متین کریمزاده 1 سال پیش
      اقا تشکر با تغییر DNS و کابل لن مشکل برطرف شد.
پاسخ شما
آخرین سوالات