آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

ارور لایسنس نینجا تریدر ورژن 8 دوره ولوم تریدینگ icf market

پرسیده شده 1 سال پیش
ویرایش شده 1 سال پیش
بازدید 222
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی: پشتیبانی فنی
تصاویر
۱۴۰۲/۶/۲۵
سالار اقبالی

نظرات: 0

    نتیجه‌ای یافت نشد.
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۶/۲۵
پشتیبان

نظرات: 10

  1. مهدی غفاری 1 سال پیش
    سلام. من هم همین مشکل را دارم. لایسنس را دانلود کردم و جایگزین کردم اما مشکلم برطرف نشد و همین اخطار را میزنه. چطوری باید لایسنس جدید دریافت کنم؟
    خیلی ممن.ن از راهنمایی شما
  2. پشتیبان 1 سال پیش
    بله باید زحمت بکشید مجدد به صورت جداگانه ثبت تیکت انجام دهید و درخواست لایسنس مجدد بکنید و شماره دوره ای که در آن شرکت کرده اید را نیز ذکر کنید.
    • مهدی غفاری 1 سال پیش
      ببخشید ثبت تیکت در چه بخشی از پنل کاربری ست؟
  3. پشتیبان 1 سال پیش
    لطفا لینک زیر را بررسی بفرمایید و ویدیو مربوط به بخش پشتیبانی فنی را تماشا بفرمایید و درخواست لایسنس را ارسال کنید.
    https://www.icf-market.com/profile/site-guide
    • مهدی غفاری 1 سال پیش
      خیلی ممنون از راهنمایی شما
      • پشتیبان 1 سال پیش
        خوشحالیم که توانستیم کمک حال شما عزیز دل باشیم.
  4. سالار اقبالی 1 سال پیش
    من لایسنس دانلود کردم ولی روی اندیکاتور میزنم یهو نینجا بسته میشه
  5. پشتیبان 1 سال پیش
    سیستم را ریستارت بفرمایید، مشکل حل خواهد شد.
  6. سالار اقبالی 1 سال پیش
    سلام ری استارت کردم درست نشد
  7. پشتیبان 1 سال پیش
    لطفا با این نرم افزار اقدام به آپدیت درایور کنید سپس ریستارت کنید چک کنید. لینک زیر را بررسی کنید :
    https://soft98.ir/software/drivers/16536-iobit-driver-booster-full-dl.html
پاسخ شما
آخرین سوالات