آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

تمام شدن لایسنس نینجا تریدر 8 دوره تخصصی ولوم تریدینگ (volume trading)

پرسیده شده 1 سال پیش
ویرایش شده 1 سال پیش
بازدید 237
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
دسته بندی: پشتیبانی فنی
۱۴۰۲/۷/۲۱
امین محمد بلالی

نظرات: 0

    نتیجه‌ای یافت نشد.
1 پاسخ
0
امکان مشاهده این محتوا مخصوص کاربرانی که در دوره ی ولوم تریدینگ پیشرفته شرکت کرده اند می باشد
۱۴۰۲/۷/۲۱
پشتیبان

نظرات: 6

  1. توحید اصلانی 1 سال پیش
    سلام وعرض ادب،
    بنده برای فعال سازی نینجا از دیتای ریتمیک استفاده میکنم ولی متاسفانه دیتا برا من کانکت نمیشه،
    https://prnt.sc/eLsom8G-1AjF
    اررورش رو رو لینک بالا اپلود کردم لطفا برسی بفرمایید،
    سپاس
  2. پشتیبان 1 سال پیش
    موارد زیر را بررسی کنید :
    1- اگر در روز شنبه یا 1 شنبه اقدام به اتصال دیتا میفرمایید، امکان اتصال به دیتا ریتمیک نیست!
    2- لطفا بررسی کنید که به سرور درستی از سرور های ریتمیک وصل شده باشید.
    3- لطفا بررسی کنید که یورز نیم و پسورد اکانت ریتمیک را وارد کرده باشید.
    4- اگر مشکل حضرت عالی حل نشد، لطفا از فایل های دوره تخصصی، فایل icf market rithmic setup.exe را 2 با به صورت run as administrator ران بفرمایید و نتیجه را بررسی کنید در روز 2 شنبه!
  3. توحید اصلانی 1 سال پیش
    ممنونم
    حتما چک میکنم اطلاع میدم خدمتتون
  4. پشتیبان 1 سال پیش
    خوشحالیم که توانستیم کمک حال شما عزیز دل باشیم.
  5. توحید اصلانی 1 سال پیش
    سلام
    متاسفانه بنده مشگل من حل نشد، https://prnt.sc/cDI_mobp_wHx
    چند بار گزینه ها رو تست کردم ,ولی جواب نگرفتم ، یه اکانت جدید هم ساختم که همین اررور رو دریافت کردم
  6. پشتیبان 1 سال پیش
    سلام و عرض ادب زحمت بکشید از فایل های نصبی هنگامی که نینجا تریدر بسته است فایل
    icf market nt8 patcher را 2 با به صورت run as admin نصب بفرمایید نتیجه را اعلام کنید در صورت عدم موفقیت بنده شخصا با حضرت عالی ارتباط خواهم گرفت.
پاسخ شما
آخرین سوالات