آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

بیش ار حد انتظار

بیش ار حد انتظار

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • آلمان ، اسپانیا و ترکیه گزارش CPI بهتر از حد انتظار.
  • چین از محدودیت های Covid در مسافران خود خوشحال نیست.
  • بیا بریم!ما امسال بهترین مکان ها را برای تعطیلات داریم.

سال نو ، همین نگرانی ها.خوشبختانه ، امروز در جبهه تورم تسکین یافته است.

  • رشد قیمت مصرف کننده آلمانی در ماه دسامبر به 9.6 ٪ در سال دسامبر کاهش یافت - هنوز هم بالا ، اما بهتر از تخمین زده شده و به طور قابل توجهی پایین تر از خواندن 11.3 ٪ ماه قبل.
  • این کاهش باعث افزایش هزینه های مواد غذایی در سراسر کشور می شود ، در حالی که این امر عمدتاً به دلیل پرداخت قبض های گاز برخی از خانوارها است.
  • خبرهای خوب تری وجود داشت: بیکاری آلمان به طور غیر منتظره ای سقوط کرد و با وجود ترس از رکود ، بیکاری 13،000 کاهش یافت.
  • تورم اسپانیا نیز به لطف کاهش در هزینه های برق و سوخت ، برای یک ماه پنجم مستقیم کاهش یافت.CPI در ماه دسامبر 5.6 ٪ افزایش یافت.
  • حتی ترکیه در بیش از یک چهارم قرن تورم را با شدیدترین سرعت خود کاهش داد.قیمت مصرف کننده سالانه 64.3 ٪ افزایش یافته است ، که در ماه نوامبر 84.4 ٪ از عینک 84.4 ٪ کاهش یافته است.

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

چین عهد کرد که به کشورهایی که محدودیت های COVID را برای مسافران خود برای "اهداف سیاسی" قرار داده اند ، برگردد ، و نشان می دهد که کرونوویروس یک موضوع حساس سیاسی در پکن است.

بازارهای جهانی اوراق قرضه سال را با رعد و برق از پیشنهادات آغاز کرد.شانزده صادرکننده از جمله BNP معاملات در اروپا را ارائه دادند ، در حالی که دولت هنگ کنگ در آسیا فعال بود. آینده گاز طبیعی به عنوان یک شروع گرمتر از آنچه که انتظار می رود به سرعت در حال کاهش ترس از بحران است که پیش بینی می شود باعث قطع و خاموشی شود ، به سرعت کاهش می یابد.به فشار بر روی صورتحساب برق اضافه کنید.

صاحبان خانه های بار اول حدود 53 ٪ از کل خریدهای املاک انگلیس را با وام مسکن در سال گذشته به خود اختصاص دادند ، حتی اگر هزینه های وام گرفتن مارپیچ و بحران هزینه زندگی نیز به وجود آمد.انجمن ساختمان یورکشایر گفت: این از 50 ٪ در سال 2021 و 41 ٪ در دهه گذشته است.

نظر

نکته اصلی بازارهای مالی در سال آینده این است که آیا سیاست گذاران می توانند یک فرود نرم برای اقتصاد جهانی مهندسی کنند ، یا اینکه رکود اقتصادی بومی می شود ، مارکوس اشورث و مارک گیلبرت می نویسند.با توجه به اینکه چقدر سرپرستان ثبات پولی از محیط پس از برداشت اشتباه سوء استفاده کردند ، ما نسبت به توانایی آنها در ایجاد اقتصاد گلدیلوکس شک و تردید داریم.

امکانات

وکلای لندن امسال مشغول کار خواهند بود زیرا دادگاه ها میزبان نبرد 8 میلیارد پوندی از نیجریه ، یک بانکدار سابق ساکس ، متهم به تجارت خودی و بزرگترین ادعای مدنی که در انگلستان جنگیده است ، بازی می کنند.ما لیستی از چشمگیر ترین محاکمات مدنی و کیفری در سال 2023 داریم.

راستی

در سال 2023 کجا برویم؟در اینجا 21 مکان وجود دارد که می تواند هر آنچه را که می خواهید بیشتر در تعطیلات انجام دهید - ماجراجویی در حال حاضر ، دلخراش لوکس ، غذای خوشمزه ، زندگی شبانه انحطاط یا صرفاً کمی آرامش و ساکت.فقط زودتر برنامه ریزی کنید زیرا با بازگشت مسافران چینی در سال 2023 هزینه های گردشگری در سال 2023 به موشک می رود.

عکاسی از ساحل شکر
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما