آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

Citadel در سال گذشته رکورد 16 میلیارد دلار سود برای مشتریان رزرو کرد ، Spotify به آخرین غول فنی تبدیل می شود که با کاهش شغل در ارتباط است و بانک مرکزی اروپا به طور فزاینده ای مانند یک چیز عجیب و غریب به نظر می رسد.- دیوید گودمن

کلوچه ارگ

Citadel در سال گذشته رکورد 16 میلیارد دلار سود را برای مشتری ها به دست آورد و از بقیه صنعت و یکی از موفق ترین نمایشنامه های مالی تاریخ برخوردار بود.براساس برآوردهای LCH Investments ، یک صندوق صندوق های تامینی ، 20 شرکت برتر صندوق های پرچین به طور جمعی 22.4 میلیارد دلار سود پس از هزینه ایجاد کردند.اما این یک داستان متفاوت در خارج از غول های صنعت است ، در حالی که صندوق های حزب در سال گذشته 208 میلیارد دلار از دست داده اند زیرا بسیاری از مدیران خود را در سمت اشتباه آشفتگی بازار جهانی پیدا کردند.

اخراج Spotify

گزارش شده است که Spotify آخرین شرکت در بین شرکت های فنی است که کارمندان را خاموش می کنند.غول پخش موسیقی قصد دارد به محض این هفته ، مواضع را قطع کند ، به گفته افرادی که با برنامه ها آشنا هستند ، که تعداد مشاغل تعیین شده را مشخص نکرده اند.این اقدام پس از سال گذشته 66 ٪ در سهام Spotify انجام می شود ، زیرا سرمایه گذاران فشار بزرگ شرکت را به پادکست ها زیر سوال بردند.اگر با اخراج ها فشار بیاورد ، Spotify در Amazon ، Meta و Google Parent Alphabet در قطع مشاغل اخیراً به همسالان می پیوندد.

ECB Hawks

بانک مرکزی اروپا در یک حرکت جهانی به سمت پایین آمدن در محکم شدن ، به عنوان یک حرکت ناخوشایند در حال ایستادن است.Klaas Knot ، عضو شورای حاکم بر این هفته گفت که این بانک باید با افزایش نرخ بهره در دو جلسه بعدی ادامه یابد و زمان کاهش سرعت پیاده روی ها "هنوز خیلی دور است".او تنها در عقب نشینی خود در برابر پا گرفتن پا از گاز تنها نیست.رئیس جمهور ECB ، کریستین لاگارد ، به مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت که سیاست گذاران "این دوره را می گذرانند."

این به ویژه با لفاظی برخی از مقامات فدرال رزرو ، که پیشنهاد می کنند بانک مرکزی ممکن است در آستانه کند سرعت افزایش نرخ آن باشد ، مغایرت دارد.

لغزش دلار

این پویا در بازارهایی بازی می کند ، جایی که دلار آمریکا در سال کم است.در همین حال ، سهام اروپا هفته را با یک پایه محکم آغاز کرد ، با افزایش Stoxx Europe 600 ، به رهبری فناوری و خودروسازان.

برای به دست آوردن روز معاملاتی در انگلستان و اروپا ، نسخه جدیدترین شهر را بررسی کنید.

آمدن

این یک روز نسبتاً آرام در ایالات متحده است ، بدون بلندگوهای تغذیه شده یا داده های برتر.این یک داستان متفاوت در اروپا است ، هرچند ، با چهار مقام دیگر ECB ، از جمله رئیس جمهور کریستین لاگارد ، قرار است قبل از پایان روز ظاهر شود.

فردا ، تمرکز به داده ها باز می گردد ، زیرا کشورهای سراسر جهان آخرین شماره های PMI را گزارش می کنند.

آنچه ما خوانده ایم

این چیزی است که طی 24 ساعت گذشته چشم ما را به خود جلب کرده است:

  • انگلیس از مصرف کنندگان می خواهد که با یخ زدن لندن ، قدرت را کم کنند.
  • جهان به موتور رشد نیاز دارد.هند در حال افزایش است.
  • مدل JPMorgan نشان می دهد که شانس رکود به شدت در بازارها سقوط می کند
  • چگونه اروپا برای عبور از روسیه از چین به قطارهای باری نیاز دارد
  • تعمیرات اساسی سیاست های منتخب PM نیوزیلند با افزایش رکود اقتصادی
  • کارگران امور مالی در لندن شکار های شغلی خود را به حالت تعلیق در می آورند.
  • این چیزی است که دیشب در دور تقسیم NFL سقوط کرد.

و سرانجام ، این چیزی است که جو به امروز صبح علاقه مند است

حکمت متعارف در مورد چگونگی عبور سقف بدهی چیزی شبیه به این است: برای مدت طولانی هیچ مذاکره یا حرکتی وجود نخواهد داشت.سپس با نزدیک شدن ما بسیار نزدیک می شویم و یک پیش فرض به یک احتمال تبدیل می شود ، برخی از توافق دوم دوم مورد ضرب و شتم قرار می گیرد ، شاید پس از یک دوره نوسانات بازار و تماس های تلفنی خشمگین از لابی ها.سقف بدهی در آخرین ثانیه ، دقیقاً مانند سال 2011 برداشته می شود و هر بار دیگر کنگره مجبور شده است آن را در تاریخ خود جمع کند.

شاید.

اما 2023 سال 2011 نیست و به همین دلیل است.در سال 2011 ، GOP به تازگی پیروزی میان دوره ای را به دست آورده بود ، و بر تسلط هر دو مجلس کنگره در موج حزب چای که مسائل مالی (بدهی ، مالیات و غیره) را به محور اصلی این کمپین تبدیل کرده بود.درگیری برای هزینه کردن آنچه که مهمانی در مورد آن بود ، بود.اوباما ماهها از سال 2011 را برای مذاکره با رئیس مجلس پس از آن بوهنر ، معاون اریک کانتور ، در کنار میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا گذراند.صحبت های زیادی وجود داشت اما ماه ها در اصل پیشرفتی نبود ، مگر در پایان.سرانجام جمهوریخواهان موافقت كردند كه در ازای محدودیت های هزینه برای رشد برای دفاع و اختیاری ، سقف بدهی را بالا ببرند.

به سرعت به جلو امروز.GOP در میان دوره ها خیلی خوب عمل نکرد.و مسائل مالی دیگر برای مهمانی چندان بزرگ نیست.هفته گذشته رئیس جمهور پیشین ترامپ به جمهوریخواهان گفت كه در مبارزه با سقف بدهی ، مدیکر یا تأمین اجتماعی را قطع نکنند.علاوه بر این ، سیاست های مالی فقط مانند 12 سال پیش در هوا نیست.

در سال 2011 ، یک دیدگاه گسترده و دو طرفه وجود داشت که بدهی و هزینه ها باید محدود شود.این دیدگاه فراتر از مهمانی چای بود.و در واشنگتن بسیاری از لیبرال ها و سانتریسان وجود داشتند که کم و بیش پذیرفتند که حزب چای در مورد محدودیت مالی نکته ای دارد.حتی اوباما به طور یک جانبه در سال 2010 به دلیل نگرانی های کسری ، کارمندان فدرال را مسدود کرد.

همچنین لازم به یادآوری است که تا زمانی که جنگ سقف بدهی در سال 2011 انجام شد ، ما یک سال و نیم در بحران مالی یونانی بودیم.اضطراب بدهی در هوا بود و صاحبنظران کشوری داشتند که به عنوان یک داستان هشدار دهنده به آن اشاره می کردند.

این روزها این همه از بین رفته است.در رسانه های Simpson & Bowles هیچ معادل وجود ندارد ، و در مورد نیاز به اصلاح حق الزحمه صحبت می کند.هیچ مسیر پل رایان برای سعادت وجود ندارد.هیچ معادل Reinhart و Rogoff وجود ندارد ، در مورد اینکه وقتی بدهی/تولید ناخالص داخلی یک کشور به 90 ٪ رسید ، چقدر بد است.هیچ بحران یونان وجود ندارد.در حقیقت این روزها ، آلمان و فرانسه در مورد چگونگی هزینه های بیشتر کشورهایشان برای ادامه کار با ایالات متحده در زمینه فناوری و ظرفیت صنعتی صحبت می کنند.

لرزش ها نمی توانند متفاوت تر باشند.البته هر چیزی از نظر نحوه بازی همه این موارد امکان پذیر است.اما هیچ کس که سال 2011 را به یاد می آورد ، تاکنون Deja Vu را تجربه نمی کند.

تمام آنچه گفته شد ، طنز بزرگ این است که امروز پرونده اقتصادی واقعی برای محدودیت هزینه بسیار بیشتر است.CPI هسته در ابتدای سال 2011 فقط 1 ٪ بود.امروز 5.7 ٪ است.نرخ بیکاری در آغاز آن سال 9.3 ٪ بود.امروز فقط 3.5 ٪ است.اساساً هر روش عادی برای تفکر در مورد کلان نشان می دهد که سال 2023 به عنوان زمانی که در مورد ریاضت اقتصادی نسبت به سال 2011 صحبت می شود ، حس بیشتری پیدا می کند. این ارتباط قطع یا سست بین اقتصاد و سیاست اقتصاد است.

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما