آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

سرماخوردگی

سرماخوردگی

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • از انگلیسی ها خواسته می شود که هنگام یخ زدن لندن ، گرما را کم کنند.
  • Rishi Sunak دستور داد تا در امور مالیاتی نادیم زاهاوی.
  • سرنگونی توربین های بادی Bedevil تولید کنندگان.

شبکه های بریتانیا با سرماخوردگی و یخ زدگی ممکن است به همین دلیل باشد که این دفتر شلوغ تر به نظر می رسد.

  • انگلیس از مصرف کنندگان خواسته است تا امروز مصرف انرژی را کاهش دهند و احتمالاً این درخواست را به فردا افزایش می دهد زیرا شیرجه در نیروی باد و انجماد دمای در سراسر کشور توانایی آن را برای حفظ چراغ ها آزمایش می کند.
  • از هر پنج متخصص ، الگوهای کاری خود را تغییر داده و به دفتر بازگشت ، اغلب برای صرفه جویی در هزینه در گرمایش.خیلی سرد است
  • انگلیس از تأمین کنندگان انرژی خواست تا مجبور به اجبار مصرف کنندگان آسیب پذیر مالی برای نصب کنتورهای پیش پرداخت شوند زیرا می توانند مارپیچ بدهی ایجاد کنند.
  • اوضاع ، همراه با صرفه جویی در هزینه ، باعث افزایش شکاف ثروت بین لندن و بقیه کشور می شود زیرا دستمزدهای واقعی در پایتخت کمتر از جاهای دیگر کاهش می یابد.

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

ریشی سوناک دستور داد تا در امور مالیاتی نادیم زاهاوی رئیس حزب محافظه کار ، به عنوان یک مطالب تازه از ادعاهای مربوط به عدم اعتبار مالی در حزب حاکم ، تعهد نخست وزیر انگلیس را برای اجرای دولت که فراتر از توهین است ، تضعیف کند.

جیمز منینگ/سیم پا

داستانهای دیگری که دنبال می کنیم:

  • اوکراین آخرین: وزرای خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل مذاکره هایی برگزار کردند و آلمان با فشار بسیاری از کشورها بر تحویل تانک روبرو شد.این بلوک در حال تماشای یک بسته دهم تحریم هایی است که ماه آینده روسیه را هدف قرار می دهد.
  • پیتر کازیمیر بانک مرکزی اروپا گفت که او در جلسات سیاست بعدی افزایش نرخ بهره را پشت سر می گذارد-پیوستن به گروه کر از هاوکس در رد پیشنهادات مبنی بر تعدیل تورم به زودی اقدامات کوچکتر را تضمین می کند.
  • Spotify حدود 6 ٪ از نیروی کار خود را کاهش می دهد و در اعلامیه های اخراج به کاهش هزینه ها ، به شرکت های فناوری از آمازون به متا پیوسته است.

نظر

لیونل لوران می نویسد ، سرکوب رمزنگاری تازه شروع شده است و کسانی که علاقه دارند دوباره به آن شیرجه بزنند ، باید توجه داشته باشند.مقررات دارای منتقدین است.اما خطرات مانند پولشویی ، کلاهبرداری و فرار مالیاتی - واقعی یا مجازی - به تنهایی از بین نمی روند.تمرکز این است که اطمینان حاصل شود که مشکلات Crypto به سیستم مالی نشت نمی کند.

امکانات

دردهای در حال رشد: توربین های بادی بلندتر از مجسمه آزادی در حال کاهش است ، بخشی از بثورات نقص های اخیر در سراسر ایالات متحده و اروپا ، از خرابی اجزای کلیدی گرفته تا فروپاشی کامل.این خرابی ها تولید کنندگان خواب آور هستند زیرا مسابقه توربین های همیشه گرم گرم می شود.

دیو Killen/Oregonian

راستی

با برنامه ریزی یک قطار با سرعت بالا ، در سال 2024 در سال 2024 آسانتر می شود.در حال حاضر حداقل 8 ساعت طول می کشد و اغلب خیلی طولانی تر است.آلمان و فرانسه همچنین قصد دارند تا تابستان آینده بلیط ریلی را برای جوانان برای سفر ارزان در دو کشور ایجاد کنند.

ناتان لاین/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما