آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

ثروتمندتر از دونالد

ثروتمندتر از دونالد

صبح بخیر.اوکراین مخازن پیشرفته ای را که از ایالات متحده و آلمان درخواست می کند ، دریافت می کند.این ایده خوبی است که برای دو روز آینده از رانندگی در ایتالیا خودداری کنید.و یکی از Kushners اکنون ثروتمندتر از دونالد ترامپ است.

چی شده

ایالات متحده و آلمان تانک هایی را برای اوکراین فراهم می کنند و بر اختلافاتی که تهدید به شکستگی وحدت متفقین را تهدید می کند ، تأمین می کنند.انتظار می رود دولت بایدن به محض امروز پیشنهاد خود را از مخازن M1 Abrams اعلام کند.یک فرد آشنا گفت: آلمان 14 A6 Leopard 2 A6 را ارسال خواهد کرد.

الکس کراوس/بلومبرگ

ایتالیا به مدت دو روز اختلال در حال مهار است زیرا اپراتورهای پمپ بنزین اعتصاب اعتراض به اقدامات دولت برای مقابله با قیمت ادعا شده را آغاز کردند. بانک انگلیس با افزایش 3.5 درصدی دستمزد برای 4،200 کارمند خود و یک برابر 1 ٪ حقوق و دستمزد موافقت کردامسال تحت یک قرارداد توجیهی که توسط اتحادیه پذیرفته شده بود ، اعتصاب احتمالی را انجام داد.

نور افکن

صاحبان خانه های اول برای حضور در نردبان مسکن انگلستان همکاری می کنند.

  • طبق گفته هالیفاکس ، حدود 63 ٪ از اتمام وام های بار اول در سال گذشته در دو یا چند نام بوده است که در مقایسه با 59 ٪ در سال 2021.به تازگی در سال 2014 ، فقط 43 ٪ از تایمرهای اول خریداران مشترک بودند.
  • کیم کینارد هالیفاکس گفت: "مدت زمان مورد نیاز و هزینه ، افزایش سپرده احتمالاً در مشخصات متوسط خریدار بار اول تأثیر دارد."

چه چیزی را تماشا کنیم

هندلزبانن گفت ، خانوارهای سوئدی می توانند تا سال 2024 از افزایش انرژی ناشی از افزایش قیمت و نرخ بهره ، انتظار کمی داشته باشند.هزینه هزینه امسال به طور متوسط 35،000 کرون (3،425 دلار) کاهش می یابد. Rupert Murdoch پس از تعیین اینکه ادغام "بهینه" برای سهامداران در این زمان "بهینه" نیست ، برنامه هایی را برای کشف نوترکیب Fox و News Corp رها کرد.به طور جداگانه ، اخبار در حال مذاکره برای فروش حرکت آنلاین خود در املاک و مستغلات به گروه Costar با قیمت حدود 3 میلیارد دلار است.

دیوید پل موریس/بلومبرگ

بارکلیز تیلور رایت و جانباز اعتبار Suisse Cathal Deasy را به عنوان روسای جدید بانکداری سرمایه گذاری خود معرفی کرد.

نظر

لیونل لوران می نویسد ، اعتصاب تهدید شده در توسعه دهنده Creed Assassin ، نگاهی اجمالی به نبردها می دهد.فشار برای اتحادیه ، همراه با آزمایشاتی مانند هفته کاری چهار روزه ، در صنعتی که 79 ٪ زیر 40 سال دارند ، سرعت جمع شده است. از آنجااحتمالاً متوقف می شود.

جاناتان آلکورن

HAL Brands می نویسد ، چین خوب بازی می کند ، و این یک مشکل برای دیپلماسی ایالات متحده است.از زمان شروع COVID در اوایل سال 2020 ، چین یک کلاس کارشناسی ارشد در حسن نیت و تشدید دشمنان ارائه داده است.یکی از چالش های مهم دیپلماتیک آمریکا در سال 2023 ممکن است برخورد با رقیب باشد که همان اهداف قدیمی را از طریق means ظریف تر و ماهرتر دنبال می کند.

راستی

بازوی سرمایه گذاری آرامکو اولین سرمایه گذاری خود را در شرق آسیا انجام می دهد.WASED Ventures 14 میلیون دلار در راه اندازی ژاپنی Terra Drone قرار می دهد ، که نرم افزاری را برای کمک به هواپیماهای بدون سرنشین به بازرسی و نظارت بر لوله ها ، تانک ها و سایر فضاهای محدود طراحی می کند.این سرمایه گذاری ریز است اما بخشی از فشار عربستان سعودی برای متنوع سازی منابع درآمد فراتر از نفت است. یک کوشنر اکنون بیش از دونالد ترامپ ارزش دارد.جاش کوشنر ، برادر کوچکتر 37 ساله جارد ، براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ ، پس از معامله ای که در آن میلیاردرها از جمله مکش امبانی و باب ایگر در شرکت سرمایه گذاری رونق خود سهم خود را خریداری کردند ، ثروت شخصی 3.7 میلیارد دلار دارد.این بیش از 2.6 میلیارد دلار ترامپ است.

جین لی/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما