آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

ECB Hawks

ECB Hawks

صبح بخیر.ECB Hawks در حال اجرا است.شانس رکود جهانی به شدت کاهش یافته است.و بانکداران شهر هنوز شغل خود را ترک نمی کنند.

چی شده

Klaas Knot ، عضو شورای حاکم ECB ، در فوریه و مارس خواستار افزایش 50 هفته ای شد و گفت زمان برای کاهش سرعت "هنوز دور است".همکار اولی رن گفت: "زمینه هایی برای افزایش چشمگیر" در زمستان و اوایل بهار وجود دارد.کریستین لاگارد امروز جزء سخنرانان بانک مرکزی اروپا است.

Klaas Knot Stefan Wermuth/Bloomberg

براساس نظرسنجی از اقتصاددانان ، منطقه یورو امسال از رکود اقتصادی جلوگیری می کند.به گزارش FT ، این منطقه در سال 2023 0.1 ٪ گسترش خواهد یافت.این به لطف پایین آمدن قیمت انرژی ، پشتیبانی دولت و بازگشایی چین است.به تازگی در ماه گذشته ، تحلیلگران پیش بینی کردند که این بلوک امسال به رکود اقتصادی سقوط کند.

اولاف شولز و امانوئل ماکرون گفتند که مشاغل اروپایی باید سرمایه گذاری های گسترده ای را از بین ببرند تا از پشت سر گذاشتن ما و بنگاه های چینی جلوگیری کنند ، زیرا کشورها اقتصاد خود را بازسازی می کنند تا آنها را دوستانه تر کنند.آنها همچنین خواستار یک اروپا با هماهنگ تر برای مقابله با جاه طلبی های امپریالیستی ولادیمیر پوتین شدند.

نور افکن

آشفتگی در Trophy Properties در لندن و فرانکفورت نگاهی اجمالی به خسارت هایی که در انتظار سرمایه گذاران املاک و مستغلات اروپا هستند ، در حالی که با شدیدترین وارونگی در رکورد روبرو هستند.

  • بدهی در کل حدود 1.9 تریلیون یورو در برابر املاک تجاری تأمین می شود یا به صاحبخانه های اروپا و انگلیس تمدید می شود.تقریباً 20 ٪ از این موارد در سال 2023 بالغ می شوند ، و قوانین جدیدی که برای حاوی خطرات وام طراحی شده اند می توانند در نهایت اصلاحات تندتر و ناگهانی تر شوند.از آنجا که بانک ها نسبت به آخرین بحران املاک و مستغلات در شکل بهتری دارند ، می توانند تمایل کمتری داشته باشند تا بتوانند مسائل را از بین ببرند.
  • این مسائل برای کسانی که با بلوغ بدهی روبرو هستند ، خارق العاده تر می شود.وام دهندگان مقدار ارزش یک ملک را که مایل به وام هستند ، کاهش می دهند.این بدان معناست که یک ارزیابی پایین تر می تواند به عنوان یک مبهم عمل کند و شکاف بودجه را افزایش می دهد.

چه چیزی را تماشا کنیم

نخست وزیر لهستان ماتئوس موراویکی ، عدم تمایل آلمان را برای ارسال مخازن نبرد پلنگ به کیف "غیرقابل قبول" خواند و به پاپ گفت که دولت وی "ائتلاف کوچکتر" کشورهایی را که مایل به تحویل وسایل نقلیه جنگی هستند ، بسازد.وزیر امور خارجه آلمان اظهار داشت كه اگر ورشو تصمیم گرفت مخازن پلنگ خود را به اوكراین بفرستد ، "در راه نیست".

به گزارش تلگراف ، Rishi Sunak به عنوان بخشی از سازش با اتحادیه اروپا در مذاکرات Brexit در نظر دارد که برای قضات اروپایی در ایرلند شمالی نقش داشته باشد.مدل معاملاتی JPMorgan نشان می دهد که شانس رکود اقتصادی در بازارهای مالی به شدت از اوج 2022 خود به شدت کاهش یافته است.هفت از نه کلاس دارایی از اوراق درجه بالا به سهام اروپا اکنون کمتر از 50 ٪ احتمال رکود را نشان می دهد ، وارونگی بزرگ از ماه اکتبر.S&P 500 هنوز هم در سمت بالا است - با احتمال 73 ٪ احتمال را نشان می دهد - اما این در سال گذشته از 98 ٪ کاهش یافته است.

در امور مالی: Citadel کن گریفین در سال گذشته رکورد 16 میلیارد دلار سود برای مشتریان را کاهش داد و از 15 میلیارد دلاری که جان پائولسون در سال 2007 در یک شرط وام مسکن فرعی که لقب "بزرگترین تجارت تا کنون" بود ، پیشی گرفت.یک فرد آشنا گفت ، الیوت ، سرمایه گذار فعال ، سهم چند میلیارد دلاری در Salesforce داشت.

کارگران مالی شهر لندن در حالی که منتظر پاداش هستند قبل از تصمیم گیری در مورد حرکت ، شکار های شغلی خود را به حالت تعلیق در می آورند.به گفته مورگان مک کینلی ، در سه ماه گذشته سال 2022 ، 23 ٪ در کارگران کار برای مشاغل مالی کاهش یافته است.

نظر

سارا گرین کارمیچل می نویسد که مدیران باید مراقب کاهش شغلی عمیق باشند.داشتن تعداد کمی از کارگران تقریباً همیشه بدتر از داشتن بیش از حد است و می تواند مشتریان را بیگانه کند ، روحیه کارمندان SAP و به سود و اقتصاد گسترده تر وزن می کند.

بلومبرگ/گتی

متیو بروکر می نویسد: همه بیماریهای صنعتی انگلیس را نمی توان در Brexit ردیابی کرد ، اما اثر انگشت آن در سراسر Fiasco BritishVolt است.در حالی که استارتاپ باتری وسیله نقلیه در مورد فناوری خود صحبت می کرد ، عدم توانایی آن در ترسیم سرمایه گذاران خصوصی نشان می دهد که همیشه در اینجا اعتیاد به اعتیاد به مواد مخدره وجود داشته است.تولید خودرو بیش از بیشتر صنایع نشان می دهد که چگونه Brexit یک خیال استقلال در دنیای وابسته به هم است.

راستی

آن سفر را به Machu Picchu در حالت تعلیق قرار دهید.وزارت فرهنگ پرو به دلیل تشدید اعتراضات خواستار حذف رئیس جمهور دینا بولوارته ، سایت مشهور باستان شناسی و سایر ویرانه ها را در طول مسیر اینکا بسته می کند.اما نگران نباشید: گردشگرانی که از شنبه تا یک ماه بلیط خریداری می کنند هر زمان که پایان اعتراضات بازپرداخت می شود.

راجر پارکر/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما