آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

یک صندوق پرچین در مورد خطرات رکود اقتصادی ایالات متحده هشدار می دهد ، ایالات متحده با چین با روسیه و انگورهای بزرگ فناوری با دادخواستها روبرو می شود.- کریستین آکوینو

پرچم های قرمز

براساس اعلام یک صندوق پرچین محور آسیا که از صنعت جهانی در سال 2022 با شرط بندی های به موقع در مورد بازگشت چین ، از صنعت جهانی برخوردار است ، سرمایه گذاران در سهام ایالات متحده و اوراق ناخواسته در ریسک کافی از رکود اقتصادی امسال ناتوان هستند.به گفته نیکلاس فرس ، مدیر ارشد سرمایه گذاری برای مدیریت دارایی Vantage Point در سنگاپور ، به نظر می رسد بسیاری از سرمایه گذاران بر روی آمار اقتصادی عقب مانده ، مانند اشتغال ، به جای سنج هایی که حاکی از تقاضای آینده هستند ، مانند سفارشات جدید برای تولید کنندگان متمرکز شده اند.استراتژیست های مؤسسه سرمایه گذاری BlackRock همچنین گفته اند که تجمع سهام امسال باعث می شود بازارها "در برابر شگفتی های منفی - آسیب پذیر باشند و برای رکود آماده نشده باشند."

ایالات متحده با چین مقابله می کند

طبق گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند ، ایالات متحده با دولت چین با شواهدی روبرو شده است که نشان می دهد برخی از شرکت های دولتی چین ممکن است برای تلاش های جنگ روسیه در اوکراین کمک کنند.افرادی که خواسته اند در مورد بحث و گفتگوهای خصوصی شناسایی نشوند ، از جزئیات این حمایت خودداری کردند ، مگر اینکه بگویند این امر شامل کمک های نظامی و اقتصادی غیر کشنده است که از فرار عمده فروشی رژیم تحریم ها جلوگیری می کند که ایالات متحده و متحدین آن پس از روسیه تحمیل شده اندنیروها به اوکراین حمله کردند.در همین حال ، چین از آنجایی که به انتقاد وزیر خزانه داری جانت یلن مبنی بر رسیدگی به مسائل بدهی پکن در کشورهای در حال توسعه ، از آستانه ایالات متحده در مورد محدودیت بدهی خود استفاده کرد ، استناد کرد.

مشکلات فنی

به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند ، وزارت دادگستری ایالات متحده از Google Alphabet نسبت به تسلط غول جستجو در بازار تبلیغات دیجیتال شکایت کرده است.این دادخواست دومین پرونده انحصار این بخش علیه این شرکت را نشان می دهد ، که منجر به 278.6 میلیارد دلار بازار دیجیتال ایالات متحده آمریکا می شود.توییتر همچنین به دلیل عدم پرداخت اجاره به فضای اداری در انگلستان و سانفرانسیسکو با دادخواستهایی روبرو است.Crown Estate که در نهایت متعلق به پادشاه انگلیس است ، علیه توییتر در مورد محل لندن خود در West End شکایت کرد.در همین حال ، صاحبخانه این شرکت در سانفرانسیسکو ادعا کرد که در ماه دسامبر از پرداخت اجاره بها در دفتر مرکزی خود خارج شده است.

بازارهای پایین

S&P 500 futures fell 0.2% as of 5:49 a.m. in New York, while Nasdaq 100 contracts slid 0.3%. The Bloomberg Dollar Spot Index traded near session highs, driving small declines across Group-of-10 currencies. Treasuries were little changed, mirroring moves in Europe. Brent crude edged lower while gold climbed, while Bitcoin retreated.

برای به دست آوردن روز معاملاتی در انگلستان و اروپا ، نسخه جدیدترین شهر را بررسی کنید.

آمدن

ساعت 9:45 دقیقه بعد از ظهر ، ما آخرین خواندن را در مورد شاخص های مدیر خرید ایالات متحده دریافت خواهیم کرد ، و پس از آن 15 دقیقه بعد ارقام مربوط به سنج تولید Richmond Fed.ایالات متحده همچنین قرار است 34 میلیارد دلار از 52 هفته صورتحساب را در ساعت 11:30 بامداد و 42 میلیارد دلار یادداشت دو ساله در ساعت 1 بعد از ظهر بفروشد.درآمدهای کلیدی شامل مایکروسافت ، 3M ، هالیبورتون ، جی و جی ، لاکهید مارتین ، جی و ورایزون است.

آیا با جفری گوندلاچ با جفری گوندلاچ با Doubleline Capital موافق هستید که سرمایه گذاران باید بازار اوراق قرضه و نه فدرال رزرو را تماشا کنند تا بفهمند نرخ بهره به کجا هدایت می شود؟نظرات خود را در آخرین بررسی پالس MLIV به اشتراک بگذارید.

آنچه ما خوانده ایم

این چیزی است که طی 24 ساعت گذشته چشم ما را به خود جلب کرده است:

  • یک مقاله می گوید که پاداش کارت اعتباری توسط دارندگان کارت بدهکار پرداخت می شود
  • ثروت الون مسک 11 میلیارد دلار در حالی که در دادگاه شهادت داد صعود می کند
  • اداره سرمایه گذاری قطر سهام اعتبار خود را افزایش می دهد
  • یک مقاله جدید فدرال رزرو با مفهوم "پرشکوهی" مقابله می کند
  • نیروگاه های هسته ای به حد مجاز منتقل می شوند
  • بحران خدمات درمانی انگلیس در حال بلعیدن کل کشور است
  • سازندگان Tiktok درآمد بسیار کمی از برنامه را گزارش می دهند

و سرانجام ، این چیزی است که جو به امروز صبح علاقه مند است

صبح بخیر.این روزها چهار چیز کوتاه در ذهن من آورده شده است.

نکته جالب در مورد این نظرسنجی های تجاری که در مورد روند نزولی تعجب آور است این است که در این لحظه خاص ، به نظر می رسد که در بین بسیاری از اندیشمندان ، سیاستگذاران و تحلیلگران وال استریت وجود دارد که می توان از فرود سخت جلوگیری کرد.دقیقاً مانند هفته گذشته یا 10 روز ، به نظر می رسد چیزی در نحوه صحبت مردم در مورد خطرات تغییر کرده است.کوبیدن بر روی چوب!

جو ویسنتال بلومبرگ را در توییتر thestalwart دنبال کنید

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما