آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

مسابقه به بازوی اوکراین ، موج Covid چین: آخر هفته می خواند

مسابقه به بازوی اوکراین ، موج Covid چین: آخر هفته می خواند

آمریكا و متحدانش به تصمیمی مبنی بر ارسال مخازن نبرد پلنگ آلمان به اوكراین نرسیدند ، و وزیر دفاع آمریكا لوید آستین گفت كه زمان برای تهیه سلاح های پیشرفته قبل از تهاجمی روسی در بهار در حال اتمام است.

رئیس جمهور شی جینپینگ گفت که شیوع فعلی Covid-19 "شدید" بوده است و چین هنوز هم با کارهای سختی روبرو است اما "طلوع آفتاب فقط جلوتر است".

رئیس جمهور آمریكا ، جو بایدن در مورد كشف وی از كشف اسناد طبقه بندی شده در دفتر خصوصی و خانه خود "پشیمان" نیست و پیش بینی می كرد كه تحقیقات هیچ گونه تخلفی پیدا نمی كند.

اعتراضات علیه برنامه های رئیس جمهور امانوئل ماکرون برای بازسازی سیستم بازنشستگی باعث اختلال قابل توجهی در فرانسه شد.

در این نسخه از خواندن آخر هفته به این و سایر داستانها بپردازید.- کارل مایر

دو تانک پلنگ آلمانی ساخته شده و یک وسیله نقلیه مبارز پیاده نظام پوما.عکاس: شان گالوپ/گتی تصاویر

اینجا را کلیک کنید تا تصاویر سیاسی قانع کننده این هفته.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

تانک های آلمانی به کیف در حالی که ایالات متحده در مقابل ارسال خود به ایالات متحده مقاومت می کند ، گیر کرده اند و برخی از کشورهای اروپایی در تلاشند تا از عدم تمایل آلمان برای تأمین مخزن نبرد پلنگ خود به اوکراین غلبه کنند.ناتالیا دروازدیاک ، مایکل نیابر و جنی لئونارد توضیح می دهند که در مورد اختلاف نظر ، وحدت متفقین علیه حمله روسیه را لکه دار می کند.

  • آلمان به سایر کشورها اجازه می دهد تا سربازان اوکراینی را روی وسایل نقلیه آموزش دهند.
  • مقامات روسی پس از حمله چند حمله هواپیماهای بدون سرنشین به سرزمین قلب این کشور ، تاسیسات دفاعی هوایی را در داخل و اطراف مسکو مستقر کرده اند.

جنگ در اوکراین روابط بین پوتین و صربستان قدیمی او به طور هماهنگ یکی از نزدیکترین متحدین روسیه در اروپا ، صربستان در تلاش است تا از مسکو فاصله بگیرد زیرا جنگ در اوکراین روابط بین دو کشور و رهبران آنها وجود دارد.در مصاحبه ای با میشا ساویچ و آندریاس دادیک ، رئیس جمهور الکساندر ووسیچ ادعاهای ارضی روسیه را در اوکراین رد کرد و پیش بینی کرد که "بدترین هنوز در این درگیری" نیست.روس ها زنجیرهای تأمین خود را برای ضرب و شتم تحریم ها برای بسیاری از روس ها اختراع می کنند ، تحریم های تحمیل شده پس از حمله به اوکراین دلیل خوبی برای ترک بود.با این حال ، در حالی که انزوای اقتصادی سوراخ های شکاف در زنجیره های عرضه را به جای می گذارد ، مصرف کنندگان و کارآفرینان در حال یافتن راه های خلاقانه برای پر کردن آنها هستند.

شولز می بیند آلمان در حال جنگ در اوکراین بدون رکود اقتصادی اولاک شولز گفت که او مطمئن است که آلمان امسال از رکود اقتصادی جلوگیری می کند و اطمینان خاطر برای بزرگترین اقتصاد اروپا را ارائه می دهد زیرا با فشار انرژی روسیه روبرو می شود.وی در مصاحبه ای به سردبیر Bloomberg News ، جان میکلتویت گفت كه متنوع سازی منابع گاز برای كمك به ادامه اقتصاد بسیار مهم بوده است.

فاجعه Covid برای مسافران سال نو چین از بین بردن ناگهانی محدودیت های صفر Covid چین به این معنی است که صدها میلیون نفر برای اولین بار از سال 2019 برای تعطیلات سال نو برای اولین بار به خانه می روند.

روز پنجشنبه کودک در ایستگاه راه آهن Hongqiao در شانگهای.عکاس: Qilai شن/بلومبرگ

جمعیت چین شروع به کوچک شدن می کند ، اولین قطره از سال 1960 ، جمعیت در سال 2022 برای اولین بار در شش دهه ، آخرین نقطه عطف در بحران جمعیتی بدتر شد.این اولین افت از سال 1961 ، سال پایانی قحطی بزرگ تحت رهبر پیشین مائو زدونگ است و همزمان با ارقامی بود که نشان می دهد اقتصاد شماره 2 جهان در سال گذشته با پیروزی دوم از دهه 1970 گسترش یافته است.

آمریكا برای كمكهای هلندی ، ژاپنی در كنار Chind Chip Crashdhe Hontherlands و ژاپن ، محل تهیه كنندگان اصلی تجهیزات تولید نیمه هادی ، نزدیک به پیوستن به یك تلاش به رهبری بایدن برای مهار صادرات این فناوری به چین است.جنی لئونارد ، ایان کینگ و کاگان Koc وضعیت بازی را بیان می کنند.

  • یک سیاستمدار تأثیرگذار ژاپنی ، آکیرا اماری ، وزن خود را پشت این کارزار انداخت و هشدار داد که پکن بخشی از گروهی از ملل است که به دنبال هژمونی جهانی هستند و باید مهار شوند.

ژاپن فراتر از اتحاد ایالات متحده برای کمک به بازدارندگی وزیر ارتش چین ، Fumio Kishida به دنبال اتحاد کشورش با ایالات متحده برای جلوگیری از چین است و روابط امنیتی با دموکراسی ها از استرالیا به اروپا را تقویت می کند.ایزابل رینولدز و بن وستکات در مورد عمیق تر شدن ژاپن در مورد خطرات موجود در همسایگی خود توضیح می دهند.

سربازان از خود دفاع از زمین ژاپن در یک مته نظامی مشترک با سربازان ایالات متحده ، انگلیس و استرالیا در 8 ژانویه.

اردوغان حدس می زند که جهان از شش ماه که سوئد و فنلاند برای پیوستن به ناتو ، ناتو را گسترش می دهند ، از ناتو گسترش می یابد ، رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان همچنان مهمترین راه برای گسترش اتحاد است.علاوه بر این ، همانطور که این گزارش نشان می دهد ، با انتخابات ترکیه در ماه ژوئن ، اگر زودتر نباشد ، تنش های تازه باعث افزایش می شوند.

  • ترکیه بازدید هفته آینده توسط پال جونسون ، وزیر دفاع سوئد را لغو کرد ، زیرا تنش بر اجازه استکهلم برای سوزاندن عمومی کتاب مقدس اسلام قرآن به دست آورد.

زنان بزرگترین منتقدان ماکرون در معترض اصلاحات بازنشستگی از بزرگترین مخالفان اصلاحات بازنشستگی پرچمدار ماکرون هستند ، با نظرسنجی اخیر ، 63 ٪ از آنها اعتراضات خود را علیه این طرح نشان می دهند ، در مقایسه با 54 ٪ از مردان.آنیا نوسباوم می نویسد ، در حالی که برخی از زنان از آن بهره مند می شوند ، بسیاری از چشم انداز کار طولانی تر یا بازنشستگی با بازنشستگی پایین تر ناراضی هستند.

تظاهرکنندگان در محل De la Nation در پاریس روز پنجشنبه.عکاس: ناتان لاین/بلومبرگ

به نظر می رسد Sunak در انگلستان معاملات خود را برای جلوگیری از اعتصاب فوریه اعتصاب در ماه فوریه ، ریشی سوناک به دنبال بسته شدن یک سری معاملات دستمزد با اتحادیه های کارگری انگلیس خواهد بود ، زیرا دولت وارد 10 روز مذاکرات بحران پیش از اقدامات اعتصاب هماهنگ شده برای اوایل فوریه می شود.الکس ویکام گزارش می دهد که اعضای کابینه خواستار اقدام سریع برای جلوگیری از حضور در کشور شدند.

  • پلیس انگلیس پس از فیلمبرداری کلیپ برای رسانه های اجتماعی که وی را در وسیله نقلیه در حال حرکت بدون پوشیدن کمربند ایمنی نشان داد ، Sunak را با جریمه صادر کرد.

بهترین نظر Bloomberg این هفته

  • چرا چهره های حاشیه دموکراسی ها را گروگان می گیرند: یان بوروما
  • خاموشی های برجسته نیاز به انرژی پاک: مایکل آر بلومبرگ
  • با سقف بدهی که بدون هدف است ، کنار بگذارید: بیل دادلی
  • بنیانگذار واگنر کارآفرین مدل پوتین است: لئونید برشییدسکی
  • اروپا در حال پیروزی در جنگ زمستانی با شانس است: خاویر بلاس

معاشرت کره جنوبی با فشار شمع های تسلیحات هسته ای به رئیس جمهور USAFTER ، یون سوک یول ، اشاره کرد که کره جنوبی ممکن است نیاز به دستیابی به سلاح های هسته ای داشته باشد ، دفتر وی گفت که وی هیچ برنامه ای برای انجام این کار ندارد.با این حال ، همانطور که جان هرکوویتز توضیح می دهد ، اظهار نظر وی تنش های اساسی با ایالات متحده را در مورد چگونگی پاسخگویی به کره شمالی نشان می دهد. کنتراست برای نخست وزیر نیوزیلند روزهای گسترده ای است که قبل از مسابقه حزب رأی می دهد تا نخست وزیر بعدی نیوزیلند به دنبال جکیندا آردن باز شود.تصمیم شوک برای استعفا و جانشین آشکار و معاون وی ، گرانت رابرتسون ، تأیید کرد که وی به دنبال کار نخواهد بود.Ainsley Thomson در مورد مدعیان برتر گزارش می دهد.

توضیح دهندگان هفته

  • آنچه در حال سقوط چین برای آینده خود است
  • چه چیزی باید در مورد دولت راست افراطی اسرائیل بدانید
  • چرا اروپا بیش از یارانه های سبز آمریکا را گول می زند
  • چرا انتخاب مجدد اردوغان در ترکیه شرط مطمئن نیست
  • سقف بدهی چیست و آیا ایالات متحده آن را بالا می برد؟

کارشناسان شیلی از خطرات پیش بینی نشده در بازنشستگان قانون اساسی هشدار می دهند که وقتی رای دهندگان شیلی سال گذشته قانون اساسی جدید را رد کردند ، نفس نفس کشیدند.اما همانطور که متیو مالینوفسکی و والنتینا فوئنتس توضیح می دهند ، آنها باید ماه ها از زمان شروع یک بار دیگر برای ماه ها بزرگ و مشاجره کنند.و سرانجام ... دنیس ویلسون روزهای خود را در یک پمپ بنزین در Corpus Christi ، تگزاس می گذراند و از مردم درخواست پول می کرد تا بتواند غذا و مواد مخدر بخرد.سپس یک روز دو جوان سنگین به او پیشنهادی دادند که نمی تواند از آن امتناع ورزد: حمل و نقل تجهیزات مزرعه به قیمت 1000 دلار در روز.در حقیقت ، محموله وی مهاجران غیرقانونی در حال عبور از مکزیک بود.این داستان عمیق توسط جولیا عشق را در شبکه قاچاق در دره ریو گراند بخوانید که اپراتورهای آن اغلب خودشان بسیار آسیب پذیر هستند.

ویلسون در خارج از ایستگاه Exxon.عکاس: Kaylee Greenlee Beal برای Bloomberg Businessweek
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما