آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

سیاست میدان نبرد

سیاست میدان نبرد

از آنجا که جنگ روسیه در اوکراین به سمت یک سال یک ساله ادامه می یابد ، سیاست گسترده تر پاسخ متفقین کیف پیچیده تر و پیچیده تر می شود.

کشورها هفته ها برای ارسال تانک های نبرد پیشرفته به اوکراین کشتی گرفته اند.تقریباً روزانه از طرف مقامات لهستانی که برلین را تحت فشار قرار می دهد وجود دارد تا اجازه صادرات مجدد مخازن پلنگ ساخته شده از آلمان را بدهد ، که در سراسر اروپا در دسترس هستند.دولت آلمان نسبت به اقداماتی که نگران کننده است ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ، محتاط است.

خواندن کلیدی:

  • بی احتیاطی آلمانی در تهیه مخازن به نارضایتی اوکراین
  • آلمان دشمن جدید مبارزات رهبر لهستان برای حفظ قدرت است
  • لهستان از مجوز آلمان برای ارسال تانک به اوکراین درخواست می کند
  • فنلاند پس از آنکه اردوغان سوئد را رد کرد ، ورود انفرادی ناتو را شناور می کند
  • پوشش نورد جنگ ما را در اینجا دنبال کنید.

اما اتهامات ورشو مبنی بر کاهش آلمان فقط به تمایل به تقویت اوکراین نیست.آنها پیش از انتخابات پارلمانی در اواخر سال جاری در سیاست های داخلی قرار دارند ، جایی که انتقاد از آلمان احتمالاً با رای دهندگان خوب بازی خواهد کرد ، از جمله روایتی که سالها برلین در مسکو خیلی نرم بود.

سردرد سیاسی صدراعظم اولاف شولز در حال مدیریت ائتلاف خود و اعضای هولناک تر است که اظهارات عمومی را بیان می کنند که فراتر از آنچه او به عنوان سیاست بیان کرده است.شولز علاوه بر برخورد با همسایگان ، باید اطمینان حاصل کند که مقامات ارشد خود در حال پیشرفت برنامه های رقیب نیستند.

در همین حال ، کاخ سفید در حال مسابقه است که در حال قفل کردن کمک های مالی به اوکراین است ، زیرا یک خانه بالقوه تحت سلطه جمهوریخواهان کمتر قابل قبول است.این حتی در حالی است که دولت بایدن در برابر تماس های متفقین برای ارسال تانک های آبرامز خود به اوکراین مقاومت می کند ، و استدلال می کند که حفظ آنها در میدان نبرد بسیار دشوار است.

و اکنون تلاش سوئد برای پیوستن به ناتو از طریق ترکیه ، جایی که رئیس جمهور رجب طیب اردوغان ماه ها از انتخابات است ، به سر می برد و با صدای بلند از آنچه که وی به عنوان حمایت خارجی از گروه های ملی گرایانه کرد ، از جمله سوئد می بیند ، شکایت می کند.به این نکته رسیده است که دیگر مشتاق ناتو ، فنلاند ، ممکن است مجبور شود در حالی که سوئد منتظر است ، آن را به تنهایی در نظر بگیرد.

حتی اگر راه حل به زودی در تانک ها انجام شود (و ممکن است خوب باشد) ، بحث گفته است ، نه اینکه به آسیب برسد.

نگرانی برای اوکراین این است که با راهپیمایی زمان ، ضرورت های سیاسی تغییر می کنند.آن انتخابات ، مشکلات اقتصادی ، ناآرامی های صنعتی و تمرکز بر افزایش حواس پرتی چین.سیاست گذاری در حال حاضر نشان می دهد که نگرانی واقعی است.- Rosalind Mathieson

مخزن نبرد پلنگ آلمانی.عکاس: الکساندر کورنر/گتی ایماژ

اینجا را کلیک کنید تا سیاست بلومبرگ را در فیس بوک دنبال کنید.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

چین هشدار داد |دولت آمریكا با شواهد و مداركی كه نشان می دهد برخی از شركت های دولتی ممكن است برای روسیه كه در تلاش برای جنگ خود در اوكراین تأمین می شود ، با چین روبرو شده است.منابع به پیتر مارتین و جنی لئونارد می گویند که این نگرانی ها بر کمک های نظامی غیر کشنده و فعالیت های اقتصادی متمرکز است که از فرار مستقیم تحریم های تحمیل شده توسط ایالات متحده و متحدین آن جلوگیری می کند.

دوستان و رقبا |جنت یلن ، وزیر خزانه داری ایالات متحده ، امروز 24 ساعت پس از بازدید وزیر امور خارجه روسیه ، سرگئی لاوروف ، در آفریقای جنوبی قرار دارد.در حالی که سفر یلن بخشی از استراتژی است که هدف آن معکوس سالها غفلت درک شده توسط آمریکا در آفریقا است ، استقبال گرم لاوروف پیش از تمرینات مشترک نظامی حاکی از این است که چگونه روابط بین بسیاری از کشورهای آفریقایی و روسیه وجود دارد.

  • به گفته یک مقام ارشد خزانه داری ایالات متحده ، بازسازی بدهی زامبیا با درخواست های چین مبنی بر داشتن بدهی ارز محلی توسط خارجی ها که در این معامله قرار دارند ، به تأخیر می افتد.

کشورهایی که از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و رسیدن به اهداف آب و هوایی ناامید شده اند ، تلاش می کنند تا راکتورهای هسته ای را به مراتب طولانی تر از آنچه انتظار می رفت ، ادامه دهند.در حال حاضر ، بسیاری از آنها قرار است فراتر از آنچه که طول عمر 40 ساله در نظر گرفته می شود ، اجرا شوند ، و محققان حتی در حال بررسی این هستند که آیا گیاهان می توانند یک قرن تولید برق را حفظ کنند.

جلوگیری از پیش فرض |رو خانا ، نماینده دموکراتیک کالیفرنیا در مصاحبه ای گفت که دولت بایدن ممکن است مجبور شود اقدامات یک جانبه ای انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده به طور پیش فرض در بدهی خود نیست.گزینه ها شامل یک استدلال حقوقی مبنی بر پرداخت تخصیص کنگره در حال حاضر باید پرداخت شود ، افزایش نرخ بهره در اوراق خزانه داری یا ذوب شدن یک سکه 1 تریلیون دلاری - ایده ای که یلن رد کرده است.

بهترین نظر بلومبرگ

  • ما از قبل می دانیم کدام سیاست های اسلحه کار می کند: فرانسیس ویلکینسون
  • جهان گرفتاری های میانمار را در معرض خطر قرار می دهد: کلارا اف. مارکز
  • اشتباهات مک کینزی به یک آشفتگی بزرگتر اشاره می کند: آدریان وولدریج

کمک به یک الیگارشی |یک مقام بازنشسته اف بی آی متهم به کار برای الیگارشی اولگ درپاسکا روسیه به دلیل نقض تحریم های ایالات متحده بود.دادستان ها گفتند که چارلز مک گونیگال ، که مسئولیت نظارت بر ضد تمایل و امور امنیت ملی را بر عهده داشت ، در تحقیقات پنهانی از الیگارشی از جمله Deripaska ، مشتری سابق همکار دونالد ترامپ پل مانافورت ، که به جرم مالیاتی و کلاهبرداری بانکی محکوم شده بود ، شرکت کرد.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • جاسوسی گسترده در مورد ایالات متحده ، انگلیس ، قانونگذاران اتحادیه اروپا تحقیقات را مطرح می کند
  • درمان های مشکوک Covid در رسانه های اجتماعی در چین منفجر می شوند
  • گارلند انکار می کند که وزارت دادگستری با ترامپ رفتار می کند ، بایدن در مورد سوابق مختلف

بحران برق |تأمین برق امروزه پس از خاموشی در سراسر کشور که در بعضی از قسمت ها حدود 24 ساعت به طول انجامید ، در سراسر پاکستان ترمیم شد ، اگرچه کار برای اتصال مجدد نیروگاه ها ممکن است در روزهای آینده باعث ایجاد اختلال بیشتر شود.220 میلیون نفر کشور آسیای جنوبی با چالش های انرژی ، از جمله پیری زیرساخت های انتقال برق که دچار قطع شدن مکرر اخیر و شکست عمده شبکه ملی در ژانویه سال 2021 شده اند ، دست و پنجه نرم می کنند.

فروشندگان دیروز در لاهور میوه هایی را که توسط باتری ها روشن شده اند ، می فروشند.عکاس: بتسی جولز/بلومبرگ

تلویزیون بلومبرگ و رادیو تعادل هوا با دیوید وستین در روزهای هفته از 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • تمرکز ناآرامی های خشونت آمیز پرو به جنوب فقیر روستایی ، که در خانه رئیس جمهور پیشین استیضاح ، پدرو کاستیلو ، پس از تظاهرات در لیما هفته گذشته نتوانست دولت شکننده جانشین خود ، رئیس جمهور دینا بولوارت را نادیده بگیرد ، تغییر یافت.
  • دولت کویت کمتر از چهار ماه پس از انتصاب استعفا داده است ، زیرا سعی می کند قانونگذاران خارج از کشور به دنبال تصویب وزیران قانونگذاری باشند که می گویند امور مالی دولت را تحت فشار قرار می دهد.
  • بریتانیا در پی گزارش روزنامه ای که وی برای این کار هفته ها پس از کمک به وزیر وقت وقت بوریس جانسون برای کمک به بوریس جانسون ، برای دریافت ضمانت وام 990،000 دلاری توصیه می شود ، از انتصاب ریچارد شارپ به عنوان رئیس بی بی سی تحقیق خواهد کرد.
  • رئیس جمهور الكساندر ووچیچ گفت كه صربستان به یك برنامه اتحادیه اروپا نگاه خواهد كرد كه پیشنهادات عادی سازی با كوزوو را پیشنهاد می كند زیرا این كشور خطر خود را برای پیوستن به بلوک از دست می دهد و می تواند سرمایه گذاران خارجی را در صورت كاهش آن ترک كند.

و سرانجام ... تا همین اواخر منبع غرور ملی ، خدمات بهداشت ملی انگلیس در حال بدترین بحران زمستانی خود است ، اما با مرگ و میر بیش از حد ، آمبولانس در رکورد زیاد منتظر است ، بیماران مجبورند ساعت ها روی گورنی ها دروغ بگویند و تأکید کنند-کارکنان اعتصاب بیش از دستمزد و شرایط.همانطور که فیلیپ آلدریک گزارش می دهد ، با هزینه های NHS ، دولت با یک واقعیت وحشیانه با گزینه های خوب چندانی برای حل مشکلات بی شمار روبرو است.

آمبولانس در بیمارستان رویال لندن صبر می کند.عکاس: Aaron Chown/PA Wire
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما