آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

ماندن در دوره

ماندن در دوره

صبح بخیر.کریستین لاگارد می گوید ، بانک مرکزی اروپا در دوره تورم خواهد ماند.ایالات متحده با شواهد برخی از شرکت های خود در تلاش برای جنگ روسیه با چین روبرو شد.و یک آزمایش خطرناک با پیری نیروگاه های هسته ای در حال انجام است.

چی شده

کریستین لاگارد گفت: بانک مرکزی اروپا همه کارهایی را که لازم است برای بازگشت تورم به هدف خود انجام دهد ، با اشاره به افزایش "قابل توجه" بیشتر در جلسات آینده.وی گفت: "ما دوره خواهیم ماند."او امروز دوباره به همراه چند مقام دیگر صحبت خواهد کرد.

الکس کراوس/بلومبرگ

انتظار می رود بانک مرکزی مجارستان امروزه نرخ بهره پایه را در 13 ٪ ثابت نگه دارد.سرمایه گذاران به دنبال گذشته از آن ابزار به نرخ کلیدی سپرده یک روزه هستند که 18 ٪ آن را معلق می کند.اتحادیه IG Metall گفت: این بازار در جستجوی هرگونه نکته در مورد هرگونه اشاره ای خواهد بود که ممکن است با نرخ پایه شروع به همگرایی کند. فورد قصد دارد 3،200 شغل در اروپا را کاهش دهد و نقش های اداری و توسعه را در آلمان هدف قرار دهد.

نور افکن

قیمت املاک پرتغال در سال گذشته - رفع انتظارات - بر افزایش تقاضا از خریداران خارجی افزایش یافت.آنها در جستجوی آب و هوای گرم ، هزینه های پایین تر زندگی و برنامه ویزای طلایی ، که اجازه اقامت را به خریدهای املاک و مستغلات پیوند می دهد ، به کشور رفته اند.

  • Imobiliario گفت: قیمت ها بیشترین افزایش سالانه را در بیش از سه دهه در سال 2022 داشته است.سرمایه گذاری در برنامه ویزای طلایی 42 ٪ به 654 میلیون یورو افزایش یافته است ، بیشتر از طرف خریداران ایالات متحده و چینی که مایل به پرداخت بیش از دو برابر خریداران محلی برای خانه ای در لیسبون هستند.
  • با این وجود ، افزایش نرخ بهره انتظار می رود تقاضا را تضعیف کند.سود قیمت بیش از یک چهارم در چهارم تا پایان سال 2022 کاهش یافته است. S&P قیمت خانه جهانی پیش بینی امسال 4.4 ٪ کاهش می یابد ، بزرگترین کاهش در بین 11 کشور اروپایی تحت پوشش.

چه چیزی را تماشا کنیم

مردم آشنا گفتند ، دولت بایدن با شواهدی مبنی بر اینکه شرکت های دولتی چین ممکن است در تلاش برای جنگ روسیه در اوکراین کمک کنند ، با چین روبرو شد.

رئیس جمهور صربستان الكساندر ووچیچ گفت كه كشور وی برنامه اتحادیه اروپا را بررسی خواهد كرد كه با كوزوو ارتباط برقرار می كند.صربستان خطر از دست دادن شانس خود برای پیوستن به بلوک را دارد و می تواند سرمایه گذاران خارجی را در صورت کاهش آن ترک کند.

استفان ورموت/بلومبرگ

بریتانیا به دنبال این خواهد بود که چگونه ریچارد شارپ ، رئیس بی بی سی ، به دنبال ادعاهایی که وی برای این کار هفته ها پس از کمک به Boris Johnson در آن زمان توصیه شده بود ، به عنوان کار خود توصیه کرد ، 800000 پوند ضمانت وام را تضمین می کند. هدست با پیش بینی شده طولانی مدت با پیش بینی شده APPLE یک تلاش استبرای ایجاد یک نسخه سه بعدی از سیستم عامل آیفون ، با سیستم های ردیابی چشم و دست ، افراد آشنا گفتند. DOJ ایالات متحده آمریكا آماده است تا به محض امروز بر تسلط غول جستجو بر بازار تبلیغات دیجیتال ، از Google Alphabet شکایت کند.گفتاین دومین پرونده انحصار وزارت دادگستری علیه شرکت خواهد بود.

نظر

مارکوس اشورث می نویسد ، پس از عدم موفقیت در جلوگیری از تسریع قیمت مصرف کننده ، خطر این است که بانک های مرکزی برای اثبات تورم در برابر تورم بیش از حد پیشی بگیرند.هزینه های مصرف کننده ، که دو سوم اقتصادهای ایالات متحده و انگلیس را تشکیل می دهد ، به سرعت در حال کند شدن است.Paul J. Davies می نویسد: احتیاط ، نه غیرت ، دستور روز برای نگهبانان ثبات پولی است. با این حال ، بانک های آمریکایی به شدت رقابت می کنند که برای سپرده ها رقابت می کنند ، به آنچه اتفاق می افتد در تأسیسات بازپرداخت معکوس یک شبه فدرال رزرو است.این تسهیلات تا حدودی مبهم 2 تریلیون دلاری در بازار پول ، یک کوسن عظیم را در برابر هرگونه تأثیر منفی بر بانکها و بازارهای مالی از وارونگی QE فراهم می کند.سفت شدن تغذیه می تواند نرم تر از آنچه فکر می کنید باشد.

راستی

در سراسر جهان ، کشورها برای کمک به تحقق اهداف آب و هوایی و تثبیت قیمت در بحران انرژی ، به نیروگاه های هسته ای پیر می شوند.اما این گیاهان به گونه ای طراحی شده اند که فقط حدود 40 سال اداره شوند - و به طور فزاینده ای انتظار می رود که طول عمر آنها دو برابر شود.این یک آزمایش خطرناک با پیامدهای جهانی است.در پیروزی بزرگ ما بیشتر بخوانید.تولیدکنندگان عسل استرالیا در مورد استفاده از اصطلاح "عسل مانوکا" در انگلستان و اروپا ، در مشاجرات قانونی خود با نیوزیلند به ثمر رساندند.انجمن استیناف Honey Manuka نیوزیلند درخواست تجدیدنظر در دادگاه عالی خود را در انگلستان برای علامت تجاری این کلمات قطع کرد ، اما یکی از اعضای MHAS گفت که این عقب نشینی استراتژیک است و گروه قصد دارد تا تجدید نظر را مجدداً احیا کند.

شان گالوپ/گتی
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما