آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

بحران خود ساخته بایدن

بحران خود ساخته بایدن

جو بایدن در ابتدای سال 2023 احساس خوبی داشت. او در جیب های خود برنده های قانونگذاری داشت و جمهوریخواهان به تازگی دیدنی از خودشان را انتخاب کرده بودند که بلندگو مجلس را انتخاب می کردند.

همه چیز برای رئیس جمهور آمریكا در طی چند روز ، در بحران ساخت خود ، با افشاگری هایی مبنی بر اینكه او و تیمش اسناد طبقه بندی شده ای را سوء استفاده كرده اند ، تغییر كرد.این یک حادثه منزوی هم نبود.

خواندن کلیدی:

  • قرار گرفتن در معرض بایدن در پرونده ها به عنوان مشاور ویژه GARLAND گسترش می یابد
  • آنچه ما در مورد کشف اسناد طبقه بندی شده بایدن تاکنون می دانیم
  • رابرت هور مشاور ویژه بایدن یک بار نظارت بر رابرت مولر داشت
  • House GOP به دنبال گزارش های هانتر بایدن بانک از خزانه داری است

آخرین دسته در گاراژ بایدن در دلاور ظاهر شد و پاسخ وی بی فایده بود: "کوروت من در یک گاراژ قفل شده است ، بنابراین اینگونه نیست که آنها در خیابان نشسته اند."

با توجه به اینکه چگونه آنها دونالد ترامپ را به بی پروا بودن به دلیل احتکار اسناد مخفی برتر در محل زندگی وی در فلوریدا متهم کرده بودند ، بیش از حد ناخوشایند نیست.

رئیس جمهور پیشین در حالی که جانشین وی در حال همکاری است ، باعث انسداد مقامات شد ، اما اکنون موازی ها اجتناب ناپذیر است.نکته اصلی این است که اسنادی که باید به بایگانی ملی منتقل می شدند در خانه های مربوطه پیدا شدند و هم اکنون هر دو توسط یک مشاور ویژه وزارت دادگستری روبرو هستند.

این نمی توانست در زمان بدتری برای بایدن بیاید.این تحقیقات می تواند ماهها یا طولانی تر به طول انجامد ، و شروع مورد انتظار برای انتخاب مجدد وی برای انتخاب مجدد در سال 2024 و پرش از حرکت وی پس از آنکه دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای بهتر از حد انتظار داشتند ، نشان داد.

بایدن ترامپ را به دلیل رسیدگی به "کاملاً غیرمسئولانه" از مواد مخفی محکوم کرده بود و با کمبود تجاوز خود ، هیچ طرفداری نمی کند.

دو روز پیش ، کاخ سفید این موضوع را به عنوان یک حادثه جزئی که می توانستند به سرعت از آن حرکت کنند ، رفتار می کردند.این دیگر اینگونه نیست.

یکی از قانع کننده ترین استدلال های بایدن به عنوان نامزد این بود که وی پس از سالهای مادکپ ترامپ ، صلاحیت را بازگرداند.این که آیا متحدین وی فکر می کنند این عادلانه است یا نه ، این حادثه به مخالفان خط حمله باز داده است.- جردن فابیان

دادستان کل ایالات متحده ، مریک گارلند از انتصاب یک مشاور ویژه برای نظارت بر تحقیقات اسناد دیروز خبر داد.عکاس: ال دراگو/بلومبرگ

اینجا را کلیک کنید تا تصاویر سیاسی قانع کننده این هفته.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

بازپرداخت پوتین |رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در حال گسترش وسایل مربوط به نیازمندترین روس ها است و تعداد افراد ساکن در فقر را در حدود 700000 نفر در سال کاهش می دهد.این تسکین باعث می شود هواداران خود در کنار هم قرار بگیرند اما به سختی جبران فقر روسها از زمان حمله او به اوکراین را جبران می کند: بیش از یک سوم در حال غذا خوردن در غذا هستند و درآمد متوسط متوسط برای سه چهارم مستقیم کاهش یافته است.

  • تحلیلگران مؤسسه واشنگتن مستقر در مطالعه جنگ ، در گزارشی گفتند ، نیروهای روسی احتمالاً بیشتر اگر همه Soledar در منطقه دونتسک شرقی نباشند ، کنترل می کنند و ممکن است نیروهای اوکراینی را از حومه غربی این شهرک بیرون بیاورند.

بازی پایان |انگلیس و اتحادیه اروپا برای ورود به بخش نهایی مذاکرات در مورد ترتیبات معاملات پس از Brexit برای ایرلند شمالی آماده هستند.پس از سالها بی اعتمادی و تنش ، هر دو طرف خوش بین هستند که یک شهرک در دسترس است.الن میلگان به موضوعات برجسته ای که باید قبل از یافتن راه حل بادوام برطرف شود ، نگاه می کند.

Davos از سر گرفته می شود |نخبگان جهانی به جلسه سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس در زمستان برای اولین بار در سه سال می روند.بیش از 2700 سیاستمدار ، مدیران ، سرمایه گذاران ، بانکداران و دانشگاهیان هفته آینده در میان نگرانی های متعدد در اسکی سوئیس برگزار می شوند ، از جنگ روسیه در اوکراین گرفته تا ترس از رکود جهانی در میان هزینه های زندگی در حال افزایش است.به علاوه نگرانی های مربوط به تغییرات آب و هوا نشانه کمی از پراکندگی را نشان می دهد.

بهترین نظر بلومبرگ

  • یک پلیس در حال اجرا روغن؟این یک شوخی نیست: لارا ویلیامز
  • جهان نمی تواند اجازه دهد کوزوو را باز کند: سرمقاله
  • دزدان دریایی آفریقای شرقی فراموش می شوند اما از بین نرفته اند: جیمز استاویدیس

سهام وب |نهادهای دولت چین قرار است به اصطلاح "سهام طلایی" در واحدهای علی بابا و Tencent استفاده کنند ، و نشان می دهد که پکن در حال حرکت است تا از کنترل بیشتر بر روی بازیکنان کلیدی در بزرگترین عرصه اینترنتی جهان اطمینان حاصل کند.ساختار سهم ، که از نظر تئوری به دولت اجازه می دهد تا مدیران را معرفی کند یا تصمیمات مهم شرکت را تغییر دهد ، ممکن است به مقامات ابزاری برای تأثیرگذاری بر صنعت در طولانی مدت بدهد.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • اقتصاد جهانی بین رکود اقتصادی و فرود نرم قدم می زند
  • چرا ماکرون موجی از ناآرامی ها را نسبت به حقوق بازنشستگی به خطر می اندازد
  • چرا (برخی) بانک های مرکزی در مورد تغییرات آب و هوا عمل می کنند

ناخواسته Bolsonaro |دموکرات های کنگره با توجه به حملات 8 ژانویه توسط هواداران وی به ساختمانهای دولتی در پایتخت برزیل ، از بایدن خواستند که جیر بولسونارو را از ایالات متحده بیرون بیاندازد.مقامات آمریکایی هنوز امیدوار هستند که رئیس جمهور پیشین قول خود را برای بازگشت به خانه به تنهایی حفظ کند.

در روزهای هفته از ساعت 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با دیوید وستین در تلویزیون بلومبرگ و رادیو هوایی با دیوید وستین تنظیم کنید ، با یک ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • نخست وزیر ژاپن ، فومیو کیشیدا پس از انتقاد از چین ، به دنبال حمایت عمومی از استراتژی امنیتی جدید خود از بایدن در اجلاس آینده خود خواهد بود.
  • آندره بابیس ، وزیر سابق میلیاردر و ژنرال بازنشسته پت پاول در حال پیگیری ریاست جمهوری چک هستند.
  • نخست وزیر ایتالیا ، جورجیا ملونی این شانس را دارد که بتواند در این زمینه از اقتصاد خارج شود ، زیرا تعداد زیادی از مشاغل برتر برای تجدید - از جمله فرمانداری بانک مرکزی - به وجود آمده است.
  • دادستان های ژاپنی سال گذشته در 40 سالگی خود در تیراندازی مهلک نخست وزیر پیشین شینزو آبه در جرمی که کشور را وحشت زده و باعث رسوایی در مورد پیوندهای حزب حاکم با یک دین حاشیه شد ، متهم کردند.
  • نیجریه های جوان برای رای دادن در انتخابات مهم ریاست جمهوری که ماه آینده در پرجمعیت ترین کشور آفریقا برگزار می شود ، ثبت نام کرده اند ، نشانه ای از علاقه شدید جوانان به اینکه بزرگترین دموکراسی در این قاره است.

مسابقه پاپ (بدون تقلب!) کدام منطقه در کره زمین سریعتر از هر جای دیگر گرم می شود؟پاسخ های خود را به yallspower@bloomberg.net ارسال کنید.

و سرانجام ... شهر جنوب شرقی لهستان Rzeszow از زمان حمله روسیه به اوکراین به دلیل نزدیکی به جنگ تغییر یافته است.مانند بسیاری از شهرهای لهستان ، Rzeszow آشفتگی اروپا قرن بیستم و سپس احیای آن را از وحشت اشغال نازی گرفته تا صلح و سعادت تحت ناتو و اتحادیه اروپا محاصره می کند.اما برخلاف دیگران ، شهر حدود 200،000 به دروازه اصلی بین المللی برای جنگی تبدیل شده است که تقریباً یک سال پیش آغاز شده است و هیچ نشانه ای از پایان آن را نشان نمی دهد.

میدان شهر.عکاس: دامیان لمایشسکی/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما