آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

خیلی بزرگ برای شکست

خیلی بزرگ برای شکست

مانترا "خیلی بزرگ برای شکست" اغلب در مورد بانک ها و شرکت ها اعمال می شود.اما در مورد کشورها نیز صدق می کند.

ایالات متحده و اروپا در حال مسابقه هستند تا اعتماد خود را به چین برای همه چیز از تجهیزات پزشکی گرفته تا نیمه هادی ها کاهش دهند.

آنها همچنین به طور فزاینده ای پکن را بر سر حقوق بشر مجازات می کنند و به دلیل ارائه معالجه ترجیحی به مشاغل محلی ، ممنوعیت فناوری چینی و رد سرمایه گذاری در شرکت ها و صنایع خودشان.

خواندن کلیدی:

  • جمعیت چین شروع به کوچک شدن می کند ، اولین قطره از دهه 1960
  • با ظهور اقتصاد از صفر covid ، چین با بهبودی دست و پا چلفتی روبرو می شود
  • تجارت ایالات متحده و چین نزدیک به یک رکورد است ، و صحبت از جداشدگی است
  • تجارت جهانی با یک دهه راکد با تورم بالاتر روبرو است
  • آنچه در حال سقوط چین برای آینده خود است

بسیاری از فشار مجدد/فشار خون در مورد اتصال کوتاه چین از زنجیره تأمین جهانی است.در حالی که برخی از شرکت ها - و برخی از کشورها در اروپا - در مورد سریع پیش رفتن محتاط هستند ، روند وجود دارد.

اقتصاد چین در سال 2022 سوار سختی بود و دومین رشد کمترین رشد از دهه 1970 به عنوان رئیس جمهور شی جینپینگ در محدوده های سخت Covid-19 گیر افتاد.به نظر می رسد اکنون که Covid Zero برداشته شده است ، حتی در حالی که ده ها هزار نفر از ویروس می میرند ، به عقب برگشته است.

اما سرعت بازگشت و دوام آن مشخص نیست - به هر صورت ، اقتصاد فزاینده چینی برای همه بد است.

این ممکن است در ایالات متحده امتیازات سیاسی کسب کند تا از آنجا که انتخابات ریاست جمهوری 2024 نزدیکتر می شود ، تجارت چین را خفه کند و ممکن است در جای دیگری در یک فضای عمومی حمایت گرایی بازی کند.

اما اگر دومین اقتصاد بزرگ جهان دوباره گیر بیفتد ، یا در طی یک دوره طولانی غیرقابل پیش بینی شود ، این اثرات منفی در جای دیگر خواهد داشت.

داده ها همچنین نشان می دهد که جمعیت چین در سال گذشته برای اولین بار در شش دهه شروع به کوچک شدن کرد.مدتی است که به این ترتیب پیش می رود و عرضه نیروی کار هنوز هم مناسب و معقول است ، اما با گذشت زمان این به معنای بازار مصرف کننده کوچکتر و تقاضای بالقوه ضعیف تر خواهد بود.

برای همه صحبت های "جداشدگی" ، تجارت بین ایالات متحده و چین در سال گذشته به طور بالقوه به همه زمان های خود رسیده است.درست همانطور که چین به ایالات متحده احتیاج دارد ، بنابراین ایالات متحده به چین احتیاج دارد.و هیچ کس نمی تواند یک اقتصاد چینی را داشته باشد که بیشتر به خودی خود بپردازد.- Rosalind Mathieson

ظروف حمل و نقل در بندر Tianjin.اعتبار عکس: بلومبرگ

اینجا را کلیک کنید تا سیاست بلومبرگ را در فیس بوک دنبال کنید.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

مصاحبه زنده: اولاف شولز صدراعظم آلمان امروز به طور انحصاری با سردبیر اخبار بلومبرگ ، جان میکلتویت در مورد جنگ روسیه در اوکراین ، ارتباط با ایالات متحده و چین ، به علاوه چالش های اقتصادی و انرژی اروپا صحبت می کند.شما می توانید مصاحبه را در تلویزیون بلومبرگ ساعت 10:45 صبح ET یا از طریق یک پخش مستقیم در وب سایت بلومبرگ تماشا کنید.

تقویت اوکراین |رئیس جمهور لهستان آندرژد دادا در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت: فشار به برلین در حال افزایش است تا چراغ سبز را برای ارسال مخازن نبرد پلنگ ساخته آلمانی به اوکراین بفرستد.به گفته دفتر ریاست جمهوری اوکراین ، این کشته ها پس از اعتصاب موشکی روز شنبه توسط روسیه علیه یک آپارتمان در شهر دیپرو ادامه یافت.

  • روسیه دستورات نظامی جدیدی را در نزدیکی اروپا ایجاد خواهد کرد زیرا نیروهای مسلح خود را در میان افزایش تنش ها با ایالات متحده و متحدانش به 1.5 میلیون نفر گسترش می دهد.
  • برگزارکنندگان استرالیا Open پس از درگیری در یک مسابقه در روز اول مسابقات تنیس ، پرچم های روسی و بلاروس را ممنوع اعلام کردند.

یک جهان تغییر شکل |رهبران تجارت و سیاسی برای WEF که امروز شروع می شود در داووس همگرا هستند.نخبگان در توچال سوئیس آلپین برای جویدن جهانی هستند که با شوک جنگ روسیه در اوکراین ، رقابت فزاینده ایالات متحده با چین و تجزیه و تحلیل در سیستم جهانی سازی که توسط جمعیت داووس قهرمان می شود ، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

براساس نظرسنجی جدید توسط Morning Consult ، یک شرکت اطلاعات جهانی تجارت در ایالات متحده ، هندی ها آمریکا را بزرگترین تهدید نظامی پس از چین می دانند و مقصر بیشتر ناتو و واشنگتن نسبت به ولادیمیر پوتین برای جنگ خود در اوکراین هستند.به گفته سونت فریزبی و اسکات مسکوویتز ، که بر نظرسنجی نظارت داشتند ، "هندی ها دلایل استراتژیک برای احتیاط از ابرقدرت های غربی جهان دارند."

بهترین نظر بلومبرگ

  • اقتصاد فقیر نشان می دهد که چین نیاز به بهبودی دارد: دانیل ماس
  • نگرانی در مورد فدرال رزرو سال گذشته است.به همین دلیل است: جان Authers
  • چگونه می توان انقلاب ژئوشونومی را برنده شد: آدریان وولدریج

صندلی گرم |صدراعظم اولاف شولز ، بوریس پیستوریوس ، وزیر داخلی ایالت ساکسونی پایین ، به عنوان وزیر دفاع بعدی آلمان ، همکار سوسیال دموکرات ، وزیر داخلی ایالت ساکسونی پایین ، پیشنهاد کرد.پیستوریوس ، 62 ساله ، در روز پنجشنبه سوگند یاد می شود و بلافاصله با تصمیمات دشوار در مورد مسلح کردن اوکراین روبرو می شود.او جایگزین کریستین لامبرشت ، که دیروز پس از یک سری اشتباهات ترک کرد.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • منظور از سال نو قمری برای افزایش Covid China
  • چه چیزی باید در مورد دولت راست افراطی اسرائیل بدانید
  • جایی که برای حقوق LGBTQ در سراسر جهان تغییر می کند

عقب نشینی سوناک |منابع می گویند ، نخست وزیر انگلستان ، ریشی سوناک قرار است در حزب محافظه کار خود خواستار شورشیان شود تا مدیران شرکت های فناوری را در صورت عدم موفقیت در محافظت از کودکان در برابر محتوای خطرناک آنلاین ، در قبال مجازات های بیشتر قرار دهد.همانطور که کیتی دونالدون گزارش می دهد ، وی مجبور شد از صعود جزئی برای جلوگیری از شکست مضر در پارلمان جلوگیری شود.

  • انگلیس حتی قبل از شبکه ریلی و خدمات پستی در طی دوره جشن ، بیش از 30 سال در حال بدترین نزاع های صنعتی خود بود.

پاکسازی ویتنام |رئیس جمهور نگوین ژوان PHUC استعفا داد و جایگاه خود را در بدنهای برتر حزب کمونیست در یک لرزش بی نظیر از دست داد ، زیرا پاکسازی ضد فساد کننده Nguyen Phu Trong رئیس حزب در کشور جنوب شرقی آسیا گسترش می یابد.برکناری وی اندکی پس از استعفا دو معاون نخست وزیر در مورد پروب های رشوه خواری.

در روزهای هفته از ساعت 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با دیوید وستین در تلویزیون بلومبرگ و رادیو هوایی با دیوید وستین تنظیم کنید ، با یک ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • رئیس جمهور آمریكا ، جو بایدن ، امروز با نخست وزیر هلند مارك روت در واشنگتن ملاقات می كند و در مورد همکاری در محدود كردن دسترسی چین به فناوری نیمه هادی بحث خواهد كرد.
  • دولت اسپانیا تهدید کرد که اگر قوانین جدیدی را با هدف دلسرد کردن زنان از جستجوی سقط جنین انجام ندهد ، علیه یک منطقه تحت هدایت محافظه کار اقدام خواهد کرد.
  • رئیس جمهور رانیل ویکرمزینگ گفت ، مذاکرات بدهی سریلانکا با چین و هند "موفقیت آمیز است" ، و این کشور ورشکسته را به پاکسازی یک مانع بزرگ برای باز کردن 2.9 میلیارد دلار از صندوق بین المللی نزدیک کرد.
  • برزیلی ها به دنبال جایر بولسونارو در فلوریدا ، جایی که او از زمان پایان دوره ریاست جمهوری در تعطیلات بوده است ، از وی خواست که به خانه برنگرد.
  • سیاستمداران مخالف و بزرگترین اتحادیه کارگری آفریقای جنوبی می گویند که آنها در حال آماده سازی دادخواست علیه رئیس شرکت قدرت دولتی و وزیر دولت هستند که نظارت بر این امر را برای پایان دادن به خاموشی قدرت دارد.

و سرانجام ... حق وتو از قوانین سوناک که توسط پارلمان اسکاتلند تصویب شد تا مردم را برای تغییر قانونی جنسیت خود آسانتر کند ، یک جنگ جدید را در این زمینه بین نیروهای طرفدار استقلال در اسکاتلند و دولت انگلیس باز کرده است.این حرکت نشان دهنده افزایش تنش در آینده اتحادیه با انگلیس و ولز در زمانی است که ادینبورگ در حال تلاش برای همه پرسی در استقلال کامل است که لندن از اجازه اجازه آن امتناع می ورزد.

حامیان استقلال اسکاتلند در 23 نوامبر در لندن در لندن. عکاس: هالی آدامز/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما