آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

تخلیه استعداد شهر

تخلیه استعداد شهر

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • انگلیس و اتحادیه اروپا سعی می کنند بن بست Brexit را پایان دهند.
  • قیمت خانه آلمان برای اولین بار در طی یک دهه کاهش می یابد.
  • از رژیم ژانویه خسته شده اید؟ما بهترین نقاط انگلستان برای خوردن داریم.

مذاکره کنندگان امیدوارند که ضعف پس از Brexit را برطرف کنند زیرا لندن فقط نمی تواند استراحت کند.آخرین:

  • مردم آشنا گفتند که اتحادیه اروپا و انگلیس قصد دارند تا نتیجه نهایی را برای پایان دادن به درگیری Brexit در مذاکرات تازه از هفته آینده پایان دهند.هدف این است که قفل اختلاف پروتکل ایرلند شمالی را باز کنید.این پس از توافق در مورد به اشتراک گذاری داده ها ، که نشان دهنده نشانه پیشرفت است ، می آید.
  • به گفته شهردار سادیق خان ، طلاق انگلیس از اتحادیه اروپا به شهر لندن آسیب می رساند.دفتر وی گفت که وی در این سخنرانی در سخنرانی اصلی امروز در یک سخنرانی اصلی ، به سختی این شهر مورد توجه قرار گرفته است.
کریس راتکلیف/بلومبرگ
  • این فقط Brexit نیست.این میزها در شهر تبدیل شده اند زیرا بانکهای برتر نیز کارمندان و استخرهای جایزه را قطع می کنند.دیوید مریت بلومبرگ و فرانسیس لاککا کشف می کنند که آیا این آغاز یک بازپرداخت گسترده تر در پادکست شهر است.
  • براساس نظرسنجی از اتاق بازرگانی و صنعت لندن ، به عنوان شرکت ها با افزایش هزینه ها و کمبود کارگران ، بیش از نیمی از رهبران مشاغل انتظار دارند که اقتصاد لندن امسال انتظار داشته باشد که اقتصاد این شهر امسال بدتر شود.

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

رونق مسکن آلمان به پایان رسیده است زیرا قیمت خواص مسکونی برای اولین بار در طی یک دهه کاهش یافته است.به گزارش یوروپاس ، معیار ارزیابی خانه در ماه دسامبر 0.8 ٪ نسبت به همان ماه یک سال گذشته کاهش یافت.

داستان های دیگر:

  • تورم ایالات متحده در ماه دسامبر به کندی ادامه داد و افزود: فشارهای قیمت به اوج خود رسیده و فدرال رزرو را در مسیر قرار داده است تا سرعت افزایش نرخ بهره را کند کند.
  • فولکس واگن انتظار دارد امسال حتی به عنوان کمبود نیمه هادی ها در سال 2022 ، تحویل ها را کاهش دهد و باعث افزایش فروش های امسال برای افزایش فروش شود.
  • دولت ویکتور اوربان پس از تعطیل شدن اکثر دانشگاه های مجارستان اتحادیه اروپا از برنامه بورس تحصیلی پرچمدار Erasmus و بودجه دانشگاهی ، آمادگی برای سازش را نشان داد.
  • روسیه ممکن است پیش نویس مردان را به سن 30 سال بهار تحت طرحی که توسط یک قانونگذار ارشد بیان شده است ، شروع کند زیرا ارتش فشار می آورد تا در میان ضرر و زیان در اوکراین ، صفوف خود را گسترش دهد.

نظر

ترزا رافائل می نویسد: خوش بینی جدید در مورد Brexit ممکن است توجیه شود.معامله ای که به اتحادیه اروپا دسترسی به داده های زمان واقعی در مورد تجارت در ایرلند شمالی دسترسی می دهد ، باعث می شود که یک وضوح گسترده تر از بن بست باشد.و همچنین ممکن است این روزها فضای سیاسی بیشتری برای توافق وجود داشته باشد زیرا نظرسنجی ها نشان می دهد که رأی دهندگان در حال تحقق بخشیدن به Brexit هیچ سود قابل توجهی به ارمغان آورده اند.

امکانات

آیا کوکی هایی را که با آرد از زباله های غذایی ساخته شده اید می خورید؟Compant Startup مستقر در انگلستان شرط می بندد که ما می خواهیم.این آرد را از فیبر ، از جمله زباله های کشاورزی مانند پوسته و پوسته ایجاد می کند.به نظر می رسد عجیب است ، اما نیمی از کالری آرد سفید تصفیه شده را دارد و در انواع دستور العمل ها از جمله قهوه ای ها و تورتیل کار می کند ، اگرچه هنوز در مورد ماکارونی صحبت نمی کنیم.مراقب باشید که در اواخر سال جاری به ایالات متحده ضربه بزنید.

جیایی لی

راستی

آیا از رژیم غذایی ژانویه خسته شده اید و نوشیدن نیست؟بخوانیدصنعت میهمان نوازی انگلیس در تلاش است تا سال 2023 بزرگ باشد ، حتی اگر هزینه زندگی هنوز هم افزایش یابد.طیف گسترده ای از نقاط ناهار خوری به لندن و فراتر از پایتخت می آیند.در اینجا 22 بهترین نقاط برای کشف آورده شده است.

متیو هاگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما