آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

جاسوسی می کنم

جاسوسی می کنم

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • اندرو بیلی خوشحال است ، اما کریستین لاگارد نیست.
  • برادران سوئدی به جرم جاسوسی برای روسیه محکوم شده اند.
  • فوتبال بیکن را به خانه می آورد.هیچ کس دیگری توانایی پرداخت آن را ندارد.

تورم در صدر دستور کار قرار گرفت ، اما با پیام های بسیار متفاوتی که از هر طرف کانال به دست می آید.

  • به گفته اندرو بیلی ، فرماندار بو ، انگلیس ممکن است از بدترین حالت گذشته باشد.وی به Western Mail گفت:
  • او می بیند که "خیلی سریع" کاهش می یابد ، احتمالاً از اواخر بهار شروع می شود.هورای برای بازارهای انرژی ، جایی که خبرهای امیدوارتر وجود داشت.
  • کریستین لاگارد در منطقه یورو کمرنگ تر بود.وی عهد کرد که مبارزه را برای تقویت تورم "خیلی زیاد" ادامه دهد ، و امروز یک یادداشت احتیاط را به یک گردهمایی عموماً با استقبال از داووس اضافه کرد.Thomas Jordan Head SNB نیز افزایش بیشتر را تهدید کرد.
استفان ورموت/بلومبرگ
  • آنها از مدیر عامل شرکت Deutsche Bank Cristian Fewing پشتیبانی کردند.وی افزایش قیمت ها را "سم" خواند و گفت که نگران بیش از حد ECB نیست.برای آخرین مورد از WEF اینجا را کلیک کنید.

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

اگر بتوانید آن را دریافت کنید کار خوبی است.سازمان بانکداری اروپایی گفت: تعداد بانکداران و بازرگانان در اتحادیه اروپا که بیش از 1 میلیون یورو درآمد کسب کرده اند ، 42 درصد به رکورد 1،957 در سال 2021 افزایش یافته است. این سازمان توسط شرکت های اوراق بهادار که پس از Brexit ، کارمندان را که پس از Brexit جابجا می شوند ، افزایش می یابد.

قیمت خانه سوئیس برای اولین بار در سه سال در پایان سال 2022 کاهش یافت و این چشم انداز را افزایش داد که بازاری که برای ده ها سال رونق گرفته است ممکن است در حال چرخش باشد.مشاور Wuest Partner گفت ، قیمت معاملات در سه ماهه چهارم 0.2 ٪ کاهش یافته است.اما آنها هنوز در سال 5.5 ٪ و در طی دو دهه گذشته 113 ٪ رشد داشتند.

گرانترین خانه های لندن در حال دفاع از کندی املاک انگلیس هستند.دستورالعمل های جدید فروش برای خانه های با قیمت 5 میلیون پوند به علاوه در سه ماهه آخر 2022 نسبت به میانگین پیش از فایده 74 ٪ بیشتر بود و در طول سال فروش 63 ٪ افزایش یافته است.

من با برادر کوچکم جاسوسی می کنم.دو برادر سوئدی به نمایندگی از آژانس اطلاعات نظامی GRU روسیه به جرم جاسوسی محکوم شدند و بزرگترین آنها در زندان با زندگی روبرو شد.این دو مرد که در سپتامبر 2021 دستگیر شدند ، حدود 100 سند طبقه بندی شده از خدمات امنیتی و اطلاعاتی سوئد به دست آوردند.

نظر

Merryn Somerset Webb می نویسد: انگلیس در واقع یکی از بهترین سیستم های بازنشستگی در جهان را دارد.آیا ترجیح می دهید حقوق بازنشستگی با بودجه مالیات دهندگان را از دولت بپردازید ، در زمانی که امور مالی عمومی یک آشفتگی است ، یا یک سیستم نیمه خصوصی که دولت شما را به شما پول می دهد تا در حساب بازنشستگی اختصاصی خود قرار دهدمی توانید بلافاصله کنترل کنید و در 55 هزینه کنید؟

امکانات

بلعیدن سخت است.تورم ممکن است در انگلستان کاهش یابد اما هنوز نشانه کمی وجود دارد که هزینه یک صبحانه کامل انگلیسی در حال کاهش است.قیمت تخم مرغ در ماه دسامبر از یک ماه قبل تقریباً 6 ٪ پرش کرد ، به این معنی که هزینه کلی یک سبد کالاهای صبحانه در حال حاضر حدود 5 پوند بالاتر از یک سال پیش است.

راستی

به گفته Deloitte ، باشگاه های فوتبال انگلیس تسلط خود را بر ثروت این ورزش نشان دادند و بیش از نیمی از افراد برتر اروپا را تشکیل دادند.منچسترسیتی با درآمد خود با صعود 13 ٪ به 731 میلیون یورو ، برای دومین سال پیاپی صدرنشین صدرنشین شد.رئال مادرید با 714 میلیون یورو دوم شد.

صحبت از صادرات لذت بخش ، همه مرغ های تگرگ تیککا ماسالا.در دهه 1970 در گلاسکو برای برآورده کردن کام های انگلیس اختراع شده است ، همه راه را به سرزمین مادری خود سفر کرده است و اکنون راه خود را در سراسر ایالات متحده و اروپا پیدا می کند.بابی قوش بلومبرگ فاش می کند که چگونه او یاد گرفت که از این غذای جعلی هندی متنفر باشد.

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما