آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

خانم دیور

خانم دیور

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • اعتبار Bankers Suisse برای پاداش های کوچکتر (یا صفر).
  • گاوهای یورو در همه جا با پایین آمدن شوک انرژی هستند.
  • الون مس ممکن است هرگز تاج خود را به عنوان ثروتمندترین فرد بازیابی نکند.

خبر بد برای بانکداران ، مشاجره قانونی در توییتر و تبلیغ برای دختر رئیس لوکس: این یک روز شلوغ در دنیای شرکت ها بوده است.

  • افراد آشنا گفتند که اعتبار سوئیس ممکن است استخر پاداش خود را برای سال 2022 کاهش دهد ، و یک سال ناخوشایند را برای بانک نگه می دارد.این باعث می شود استخر به حدود 1 میلیارد فرانک سوئیس (1.1 میلیارد دلار) کاهش یابد ، که از 2.9 میلیارد فرانک دو سال قبل کاهش یافته است و برخی از کارکنان ممکن است چیزی دریافت نکنند.
  • توییتر متهم به انجام "روند افزونگی شرم" و تهدید به دادخواستهای توسط کارمندان انگلستان با هدف شلیک گسترده الون مسک بود.یک موسسه حقوقی که به نمایندگی از 43 کارمند گفت ، تصمیمات غیرقانونی گرفته شده است و کارکنان در مورد آن به روشی ناگهانی ، بی حساس و بی نظمی آموخته اند.
  • ثروتمندترین مرد جهان دختر خود را ارتقا داد.برنارد آرنو به نام دلفین برای اجرای دومین برند بزرگ LVMH ، Dior ، آخرین قدم این 73 ساله برای بالا بردن فرزندان خود به پست های کلیدی در امپراتوری لوکس خود نام برد.درست یک ماه پیش ، وی فرزند ارشد خود را آنتوان به نقش گسترده تری در تجارت داد. دلفین و برنارد آرنو.عکاس: اریک پیرمونت/گتی
دلفین و برنارد آرنو.عکاس: اریک پیرمونت/گتی

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

وال استریت در حال عقب رفتن از این است که تجمع یورو به تازگی شروع می شود و قیمت های انرژی و پیش بینی های یک رکود اقتصادی در منطقه محو می شود.دویچه بانک و مورگان استنلی می گویند که این ارز می تواند به 1.15 دلار برسد ، در حالی که نومورا می بیند که تا پایان ماه به 1.10 دلار افزایش می یابد.

الکس کراوس/بلومبرگ

عناوین بیشتر:

  • به گزارش AP ، یک مهاجم شش نفر را در یک حمله تیغه بی پروا در ایستگاه Gare du Nord پاریس قبل از شلیک و زخمی شدن توسط پلیس زخمی کرد.
  • کارفرمایان سه اتحادیه ریلی انگلستان گفتند که آنها مسیری طولانی برای حل اختلافات در مورد حقوق و شرایط با کارفرمایان دارند ، و نشان می دهد که ماهها اعتصاب های آسیب دیده قرار است.
  • یک کمیته قانونگذاران گفتند که سازمان مالیاتی انگلیس در حدود 2021-22 42 میلیارد پوند جمع آوری نکرد ، زیرا این کارکنان برای اطمینان از انطباق نداشتند.

نظر

آندره فلستد می نویسد که این کریسمس کراکر برای خرده فروشان مواد غذایی بود.اما مورد بعدی ممکن است بسیار متفاوت باشد.قیمت مواد غذایی به اوج خود رسیده است و در مواقع تورم ، بقالی ها برای دستیابی به همان ارزش فروش باید نان یا قوطی لوبیا بیشتری بفروشند.و اگر هزینه های خود آنها ، مانند دستمزد ، همچنان افزایش می یابد ، این سود را فشار می دهد.

امکانات

عشق الون مسک به این معنی است که او ممکن است هرگز در صدر لیست غنی قرار بگیرد.او یکی از مواد منفجره ترین ثروت در تاریخ را دید ، اما Antics Tesla و Musk همه اینها را تغییر داده است.آیا هنوز راهی برای بازگرداندن عنوان خود وجود دارد؟در مورد بزرگ ما بیشتر بخوانید.

راستی

بحث و جدال Covid.اندرو بریدگن ، قانونگذار انگلستان پس از مقایسه واکسیناسیون های Covid با هولوکاست از طرف محافظه کار به حالت تعلیق درآمد.Bridgen یک پیوند و نمودار را در توییتر به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که شواهدی از مشکلات قلبی مربوط به واکسن ها نشان می دهد و این اظهار نظر را اضافه کرد: "همانطور که یکی از متخصصان قلب و عروق به من گفت ، این بزرگترین جنایتی علیه بشریت از زمان هولوکاست است."

اندرو بریدگن.عکاس: مارک کریسون/گتی
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما