آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

بدبختی خط لیزی

بدبختی خط لیزی

صبح بخیر.مسافران لندن ممکن است امروز بخواهند از خط الیزابت جلوگیری کنند.اپل در حال کار بر روی برنامه هایی برای اضافه کردن صفحه نمایش لمسی به رایانه های MAC خود است.و جزایر ویرجین در مورد اتهامات علیه JPMorgan و رئیس سابق ثروت آن جس استالی دو برابر می شود.

چی شده

قطارها در خط ریلی 20 میلیارد پوندی لندن اکثراً امروز متوقف می شوند و در ایستگاه هایی که در مراکز اصلی مالی مانند قناری وارف و خیابان لیورپول قرار دارند ، تأثیر می گذارد.هیچ قطار بین Paddington و Abbey Wood اجرا نخواهد شد ، بخش اصلی این خط بیش از 200،000 کاربر روزانه را در خود جای داده است.

دیوید لونسون/بلومبرگ

اتحادیه آنها گفت که قرار است حدود 100000 کارمند دولت در 1 فوریه در اختلافات در مورد مشاغل ، پرداخت و شرایط اعتصاب کنند.انتظار می رود که طیف وسیعی از خدمات عمومی از جمله تست های رانندگی ، برنامه های گذرنامه و پرداخت های رفاهی را تحت تأثیر قرار دهد. بانک مرکزی اروپا در جلسات آینده خود افزایش زیادی در هزینه های استقراض ارائه می دهد.در همین حال ، پیش بینی می شود بانک های منطقه یورو در این ماه و در مقابل دو فرصت آخر خود ، بودجه طولانی مدت ارزان قیمت را به بانک مرکزی اروپا بازگردانند.

نور افکن

قدرت تجدید پذیر در اروپا در میان بحران انرژی در حال رشد است.

  • افزایش قیمت سوخت های کمیاب فسیلی برای تجدیدپذیر ، به ویژه خورشیدی افزایش یافته است.این تنها ممکن است امسال افزایش یابد زیرا محدودیت های موجود در منابع خورشیدی و سایر تجهیزات سهولت و تجهیزات LNG پس از ظهور چین از قفل های Covid کمیاب می شوند.
  • ماتیاس تفت ، مدیرعامل Baywa R.E. ، یکی از بزرگترین عمده فروشان خورشیدی اروپا ، می گوید: اروپا در حال خرید LNG بیشتری است ، اما ممکن است در حدود 27 میلیارد متر مکعب در سال 2023 کاهش یابد. می گوید: تقاضای خورشیدی در تمام سطوح بسیار زیاد است."از این پس ، تقاضا در سطح بسیار بالایی باقی خواهد ماند."

چه چیزی را تماشا کنیم

اپل در تلاش است تا صفحه های لمسی را به رایانه های MAC خود اضافه کند ، و استدلال بنیانگذار استیو جابز را مبنی بر اینکه آنها "از نظر ارگونومیک وحشتناک هستند" سرپیچی می کند.این شرکت همچنین نگران بوده است که نمایشگرهای لمسی در لپ تاپ ها و دسک تاپ می توانند فروش iPad را از بین ببرند.

عکاس: گبی جونز/بلومبرگ

نظارت بر بازارهای انگلیس در صورت ایجاد شوک یا دوره های طولانی تر استرس ، درباره "پیش فرض های سیستمیک" بالقوه در بین کارگزاران عمده فروشی در شهر لندن هشدار داد.به گفته سیمون دیوارهای FCA ، "بنگاهها همچنان در معرض خطر خود در برابر خطرات نقدینگی در داخل ناشی از تجارت خود و همچنین مشتری ها و همتایان کلیدی خود قرار می گیرند."وی هشدار داد که "باد های بی نظم". صربستان احتمالاً امروزه سخت گیری سیاست پولی خود را کند خواهد کرد زیرا به نظر می رسد تورم به اوج خود رسیده است و اقتصاد به سختی در سه ماهه قبلی رشد کرده است.نرخ معیار با 25 bps به 5.25 ٪ افزایش می یابد.

نظر

تایلر کاون می نویسد که آیا منطقه یورو امکان رشد اقتصادی قوی را فراهم می کند.مقالات تورم بیش از بسیاری از مشکلات ، از جمله اختلالات منطقه یورو - اما هرگز خیلی طولانی نیست.

الکس کراوس/بلومبرگ

شولی رن می نویسد که تجمع چین نمی تواند به تنهایی از سیگنال های امید و سیاست استفاده شود.سرمایه گذاران باید درآمد بهتر شرکت ها را ببینند و اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان بیش از حد توسط Covid Zero و اقتصاد ضعیف زخم نمی شوند.آیا مردم پس انداز اضافی در دوره قفل خود را به کالاهای لوکس یا املاک و مستغلات شخم می زنند؟یا آیا آنها به سادگی به پول آویزان می شوند؟

راستی

شما می توانید از سال آینده مکان خود را در The Orient Express Silenseas رزرو کنید.کشتی پرشکوه 722 فوت (220 متر) با سه دکل که بیش از 300 فوت ارتفاع دارد ، به بزرگترین قایق بادبانی قایقرانی در جهان است.این برنامه 54 سوئیت ، 120 مسافر را در خود جای داده و مسیرهای مدیترانه ای و کارائیب را از بهار سال 2026 آغاز می کند. جزایر ویرجین ایالات متحده به اتهاماتی مبنی بر اینکه JPMorgan و رئیس سابق ثروت خصوصی آن جس استالی قاچاق جنسی را برای جفری اپشتین تسهیل می کنند ، دو برابر شده است.این شکایت اصلاح شده در دادگاه فدرال منهتن ادعا کرد که استلی دوستی "عمیق" با اپشتین داشته و احتمالاً در حلقه قاچاق جنسی وی درگیر بوده است.یک وکیل استالی ، که به عنوان متهم در این پرونده نامگذاری نشده است ، پاسخ داد که این بانکدار درگیر قاچاق جنسی نیست.

سیمون داوسون/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما