آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

درآمد شروع می شود

درآمد شروع می شود

صبح بخیر.بانک های بزرگ ایالات متحده فصل درآمد را آغاز می کنند.دستگاه بدهی اهرم وال استریت در حال تجزیه است.و دولت ایالات متحده در حال تحقیق در مورد UFO است.

چی شده

سرمایه گذاران اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی موقعیت صنعت مالی برای رکود احتمالی در سال 2023 هنگامی که چهار بانک بزرگ امروز درآمد ایالات متحده را شروع می کنند ، می شنوند.چگونه Citi ، JPMorgan ، BOFA و Wells Fargo چشم اندازهای آنها را توصیف می کنند ممکن است توجه بیشتری نسبت به آنچه در سه ماهه گذشته کسب کرده اند ، جلب کند.

ممکن است از مدیران بانکی در مورد درآمد در مورد چگونگی مدیریت تأمین اعتبار در کتابهای خود سؤال شود.براساس برخی تخمین ها ، بانک های بزرگ با 40 میلیارد دلار بدهی خطرناک گیر کرده اند-فرآیند M&A را که در طی یک دهه گذشته بانکداران غنی شده و مدیران سهام خصوصی را غنی می کنند ، قرار می دهند.در مورد بزرگ ما بیشتر بخوانید.

جیسون هنری/ردوکس

توماس بارکین صدای خود را به کسانی که در فدرال فدراسیون بودند ، اضافه کرد که از یک سرعت کندتر از سفت تر حمایت می کنند.وی خاطرنشان کرد: با داشتن نرخ بهره واقعی که در منحنی عملکرد مثبت شده است ، "این منطقی است که عمداً هدایت شود."معاملات آتی مبادله حاکی از افزایش یک چهارم امتیاز در ماه فوریه و کمتر از 50 bps از پیاده روی های ترکیبی در آن جلسه و یکی در ماه مارس است.

نور افکن

تلاش انگلیس و اتحادیه اروپا برای توافق نهایی Brexit نیاز به حل و فصل میزبان مناطق مهم و دشوار دارد.

  • مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا ، ماروس Sefcovic و وزیر امور خارجه انگلیس ، جیمز هوشمندانه قرار است روز دوشنبه ملاقات کنند و به دنبال ورود به اصطلاح "تونل" مذاکرات درهای بسته هستند.علی رغم پیشرفت واقعی این هفته ، راهی برای پیشبرد وجود دارد.
  • در حالی که هر دو طرف دوست دارند قبل از 25 سالگرد توافق صلح ایرلند شمالی در ماه آوریل ، به یک معامله یا حداقل یک طرح کلی برسند ، ممکن است مذاکرات ریسک در مورد موضوعات چالش برانگیز مانند نقش دیوان عدالت اروپا وجود داشته باشد.چک برای دام و مواد غذایی کشاورزی.

چه چیزی را تماشا کنیم

Google و Nvidia نسبت به FTC در مورد دستیابی به مایکروسافت از اکتیویژن ابراز نگرانی کردند.آنها به سونی در مطرح کردن موضوعاتی پیوستند که مایکروسافت می تواند دسترسی به سیستم عامل های رقیب را برای دسترسی بی وقفه به عناوین محبوب Call of Duty و World of Warcraft فعال کند.

سرخیو فلورس/بلومبرگ

رأی گیری دور اول امروز در انتخابات چک در حال انجام است تا تصمیم بگیرد چه کسی جایگزین میلوس زمن ، رئیس جمهور تفرقه آور خواهد شد که ارزش های اتحادیه اروپا را با حمایت گذشته خود از روسیه و چین به چالش کشید.دو نفر از سه نامزد برتر-میلیاردر سابق آندره آندره بابیس ، بازنشسته ژنرال پت پاول و رئیس جمهور سابق دانشگاه Danuse Nerudova-احتمالاً طی دو هفته به دور دوم می روند.

Alibaba و Tencent با گزارشی مبنی بر اینکه اشخاص چینی قرار است به اصطلاح "سهام طلایی" را در واحدهای دو شرکت بزرگ اینترنتی کشور بگیرند ، گرفتند.بازوی اداره فضای مجازی چین 1 ٪ از یک شرکت تابعه Alibaba را که مشاغل مانند Youku و UC Web را اداره می کند ، گرفت.به گزارش FT ، مذاکرات در مورد سهم مشابه در Tencent در حال انجام است.

نظر

آندریاس کلوت می نویسد: اسکی امروزه فقط احساس اشتباه می کند.به طور غیرقانونی ، برف در طول زندگی ما کمرنگ تر خواهد شد و تمام تلاش ها برای تعقیب تکه های باقیمانده ما را به سمت ارتفاعات بالاتر و مقصد های عجیب و غریب تر ، با هزینه بالاتر در پول و کربن سوق می دهد.اسکی گرانتر ، منحصر به فرد و افراطی تر می شود.

آندری پونگوفسچی/بلومبرگ

راستی

ایالات متحده در حال بررسی صدها گزارش از پدیده های هوایی ناشناس - این بشقاب پرنده ها - با افزایش منافع عمومی و ننگ گزارش دادن آنها است.دفتر مدیر اطلاعات ملی اعلام كرد كه از 510 گزارش آگاه است ، 366 بیشتر از اولین ارزیابی طبقه بندی نشده دفتر در سال 2021. مقامات پنتاگون گفتند كه آنها هیچ مدرکی پیدا نکرده اند كه بیگانگان مسئول رؤیت گزارش شده باشند.

وزارت دفاع
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما