آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

همه نگاه به تورم ایالات متحده ، مترو و T-Mobile حرکات M&A را وزن می کند و سردرد رئیس جمهور جو بایدن بر روی اسناد طبقه بندی شده بدتر می شود.- کریستین آکوینو

تماشای تورم

داده های کلیدی تورم ایالات متحده امروز موعد بوده است ، در حالی که بازار می تواند رشد کند و چقدر سریع رشد قیمت را عقب می اندازد.پیش بینی می شود پس از برخورد بیش از 9 درصد در سال گذشته ، شماره CPI تیتر برای ماه دسامبر 6.5 ٪ باشد.حدس و گمان در مورد نشت داده ها به درام می افزاید.ماه گذشته ، معاملات معاملات آتی خزانه داری در 60 ثانیه قبل از انتشار آمار نوامبر افزایش یافت.اداره کار ، که داده ها را گردآوری و صادر می کند ، احتمال نشت را رد کرد.

M&A Roundup

به گفته شخصی که با این موضوع آشنا است ، مترو در حال بررسی فروش بالقوه است که می تواند زنجیره ساندویچ را با بیش از 10 میلیارد دلار ارزش گذاری کند.این روند در مراحل اولیه و مترو است که 37000 مکان در بیش از 100 کشور جهان دارد و مدتهاست که یک هدف بالقوه کسب است ، هنوز هم می تواند در برابر هرگونه معامله تصمیم بگیرد.به طور جداگانه ، T-Mobile Us در حال بررسی دستیابی به Mint Mobile ، ارائه دهنده بی سیم بودجه است که توسط بازیگر رایان رینولدز پشتیبانی می شود.مردم گفتند که هیچ تصمیمی نهایی گرفته نشده است و از نزدیک موبایل موبایل می تواند مستقل بماند یا به طرف دیگری بفروشد.

مشاجره طبقه بندی شده

تلاش های جو بایدن برای خنثی کردن بحث و جدال در مورد اسناد طبقه بندی شده در مالکیت خصوصی وی پس از کشف دستیاران مجموعه دوم ، تحولی که بررسی دقیق رئیس جمهور را تشدید می کند ، دشوارتر شد.جمهوریخواهان مجلس در یک دفتر خصوصی از این کشف استفاده کردند و حتی پس از دفاع از سوءاستفاده از سوابق حساس دونالد ترامپ ، خواستار کاوش های متعدد این حادثه شدند.

بازارهای مطیع

معاملات آینده سهام ایالات متحده از ساعت 5:52 دقیقه بعد از ظهر در نیویورک کمی تغییر یافت.شاخص نقطه دلار بلومبرگ عقب نشینی کرد و بیشتر ارزهای گروهی از 10 ، به ویژه ین ژاپنی را تقویت کرد.خزانه ها در محدوده های کوچک مخلوط و معامله شدند و از دستاوردهای اوراق قرضه دولتی انگلستان دور می شدند.نفت و طلا صعود کرد و بیت کوین برای یک روز نهم پیشروی کرد.

برای به دست آوردن روز معاملاتی در انگلستان و اروپا ، نسخه جدیدترین شهر را بررسی کنید.

آمدن

داده های تورم بسیار مورد انتظار ساعت 8:30 بامداد به همراه ارقام ادعاهای اولیه بیکار قرار می گیرد.پانزده دقیقه بعد ، فدرال رزرو رئیس جمهور فیلادلفیا ، پاتریک هارکر اظهارات ارائه می دهد.بایدن ساعت 10 بامداد سخنرانی در مورد تورم و اقتصاد خواهد داد. بیشتر بانکداران مرکزی قرار است بعداً صحبت کنند ، از جمله جیمز بولارد سنت لوئیس فدرال و توماس بارکین ، ریچموند فدر.

آنچه ما خوانده ایم

این چیزی است که طی 24 ساعت گذشته چشم ما را به خود جلب کرده است:

  • مک های صفحه لمسی ممکن است به زودی به فروشگاهی در نزدیکی شما بیایند
  • مایکروسافت می گوید این کار را به ما کار می کند
  • گسترش گیاهان چین تسلا در میان نگرانی های داده به تأخیر افتاده است
  • Jumbo Jets در Vogue به عنوان پرش تقاضای سفر درجه یک برگشت
  • جمهوریخواهان اجازه سیگار کشیدن داخلی در کاپیتول هیل را می دهند
  • چین گزارش پرونده های روزانه Covid و مرگ و میر را متوقف می کند

و سرانجام ، این چیزی است که جو به امروز صبح علاقه مند است

در قسمت امروز پادکست عجیب و غریب ، ما با نیل دوتتا ، اقتصاددان ارشد رنسانس ماکرو و همچنین کانور سن ، ستون نویس نظر بلومبرگ صحبت می کنیم. موضوع اساساً این است که آیا یک فرود نرم در واقع امکان پذیر است.این یک گفتگوی عالی و همچنین سرگرم کننده بود.شما باید به آن گوش دهید.

ما به تعدادی از موارد مختلف اشاره کردیم ، اما مطمئناً شما نمی توانید در مورد مسیر تورم صحبت کنید بدون اینکه در مورد آنچه با قیمت اجاره اتفاق می افتد صحبت کنید.همانطور که کونور در یک ستون استدلال می کند ، اجاره ها فقط برای رد کردن قرار ندارند ، ممکن است در واقع برای یک فرود سخت قرار بگیرند.

برای بیان استدلال خود ، اجاره آپارتمان می تواند با یک لحظه مینسکی روبرو شود.

همانطور که هایمن مینسکی مشهور استدلال می کرد ، ثبات در نهایت باعث بی ثباتی می شود.هرچه چیزهای بیشتری به خوبی پیش برود ، با گذشت زمان ، مردم بیشتر پیش از آن به شکل گلابی می روند. بنابراین در مورد آپارتمان ها در طول سالها فکر کنید.در اصل هر نوبت ، به نظر می رسد که اجاره آپارتمان یک تجارت "بدون از دست دادن" بود.پس از بحران بزرگ مالی ، الگوی یادبود این بود که هیچ کس دیگر نمی خواست خانه ای داشته باشد و آنها فقط می خواستند اجاره کنند.سپس همه مهاجرت به شهرها (برای اجاره خوب!) وجود داشت.هزاره ها بیش از سایر نسل ها برای بچه دار شدن منتظر بودند (همچنین برای اجاره نیز خوب است ، زیرا این بدان معنی است که کمتر خرید خانه در حومه شهر).و البته پس از کاوید ، ما در تشکیل خانواده افزایش یافتیم و اجاره معروف حتی بیشتر افزایش یافت.

در هر نوبت ، این خبر برای صاحبخانه های آپارتمان خوب بوده است.البته اکنون ، قیمت اجاره جدید مطابق اقدامات بخش خصوصی کاهش می یابد (اگرچه TBD است که چه زمانی و چقدر این امر به CPI و PCE تغذیه می شود).بنابراین سوال جالب این نیست که آیا تورم اجاره بها در حال چرخش است ، زیرا اینگونه است.سوال جالب این است که آیا سازندگان این فکر را می کنند که تجارت اجاره به آسمان رشد می کند و بنابراین در نتیجه واحدهای جدید چند خانواده ای را بیش از حد ساخت.

فقط برای برخی از زمینه هادر اینجا نمودار مسکن چند خانواده برای شروع اجاره (خط سفید) در مقابل مجرد خانواده جدا شده است.این چند خانواده است که مستقیماً از بین رفته است و به راحتی از اوج بحران مالی پیش از رشد خود فراتر رفته است.در حالی که جدا شده است ، واحدهای مجرد خانوادگی هرگز به سطح تولید قبل از GFC نزدیک نشده اند.

به هر حال ، قسمت را در Apple ، Spotify یا هر جای دیگر که پادکست های خود را دریافت می کنید ، بررسی کنید.

جو ویسنتال بلومبرگ را در توییتر thestalwart دنبال کنید

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما