آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

برنامه های الفبایی کاهش شغل های گسترده ، مقامات فدرال رزرو پرونده را برای نرخ های بالاتر و زمان تماس گلدمن و BOFA در تظاهرات سهام اروپا - دیوید گودمن - تشکیل می دهند

برش الفبای

Alphabet Google والدین گفت که این حدود 12،000 شغل-بیش از 6 ٪ از نیروی کار جهانی خود را کاهش می دهد-به آخرین غول فناوری تبدیل شده است که پس از سالها رشد فراوان و استخدام ، نیروی کار خود را کاهش می دهد.ساندار پیچای ، مدیر ارشد اجرایی ، روز جمعه به کارمندان گفت که این کاهش در سطح جهانی و کل شرکت تأثیر خواهد گذاشت.

در همین حال ، نتفلیکس با یک تغییر پرسنل سروکار دارد-بنیانگذار رید هاستینگز به عنوان مدیر ارشد اجرایی این شرکت که بیش از دو دهه رهبری کرده است ، کنار می رود و جایگاه خود را به دو همکار دیرینه خود ، تد ساندوس و گرگ پیترز واگذار می کند.واد

آخرین تغذیه

دو مقام ارشد فدرال رزرو می گویند که نرخ بهره بالایی نیز لازم است ، حتی اگر تورم در ایالات متحده نشانه های کندی را نشان دهد.نایب رئیس Lael Brainard گفت: با توجه به نرخ بالا ، "سیاست باید برای مدتی به اندازه کافی محدود کننده باشد."در همین حال ، جان ویلیامز ، رئیس جمهور فدرال فدرال نیویورک گفت که مقامات کمپین سختگیری خود را تمام نکرده اند.سیاست بعدی فدرال رزرو در ماه فوریه ، که در آن معامله گران با افزایش نرخ امتیاز 25 برقی قیمت گذاری می کنند.

در همین حال ، در داووس ، لری سامرز ، وزیر پیشین خزانه داری ایالات متحده هشدار داد كه ورود به تورم ، اقتصادها را به اعماق ركود اقتصادی دهه 1970 باز می گرداند و "تأثیر منفی بر روی افراد شاغل در همه جا دارد".

بدبین

This year’s extension of the powerful European equities rally leaves limited room for more gains, according to strategists, with Goldman and BofA now of the view that the rally in stocks in Europe is mostly done."Even though we have raised our price forecasts, we still only expect weak returns," Goldman equity strategist Sharon Bell said. Milla Savova, a strategist at Bank of America, believes business activity in Europe is running at recessionary levels. Savova sees the Stoxx 600 falling about 20% by the middle of the year if her economic projections are realized, but then rebounding almost 18% by the end of the year as growth recovers.

بازارهای ثابت

سهام اروپایی و معاملات آتی شاخص های ایالات متحده در حالی که معامله گران از یک فروش هفتگی مکث می کردند ، دوباره برگشتند.در حالی که نفت صعود کرد ، خزانه داری به همراه اوراق بهادار آلمانی و انگلیس سقوط کرد.دلار مخلوط بود ، در حالی که ین ژاپنی ، فرانک سوئیس و پوند انگلیس کاملاً پایین تر بودند.

برای به دست آوردن روز معاملاتی در انگلستان و اروپا ، نسخه جدیدترین شهر را بررسی کنید.

آمدن

ساعت 9 بامداد ، ما از پاتریک هارکر ، رئیس جمهور فدرال فیلادلفیا می شنویم.آخرین داده های فروش خانه موجود در ساعت 10 صبح منتشر می شود ، در حالی که ارقام شمارش Baker Hughes Rig در ساعت 1 بعد از ظهر است.در همین زمان ، کریس والر ، فرماندار فدرال رزرو قرار است اظهارات را ارائه دهد.درآمد امروز شامل SLB و خیابان ایالتی است.

آنچه ما خوانده ایم

این چیزی است که طی 24 ساعت گذشته چشم ما را به خود جلب کرده است:

  • فروش خرده فروشی انگلستان بدترین سال را در رکورد فشار در هزینه داشت.
  • بازار جهانی املاک و مستغلات با مارپیچ بدهی 175 میلیارد دلاری روبرو است.
  • وال استریت در حال گسترش تشویق سال نو با چشم انداز Upbeat Davos است.
  • مدیر CIA برنز از حمایت ایالات متحده در بازدید از کیف به اوکراین اطمینان می دهد.
  • داووس همه اینها را دارد ، به جز قدرتمندترین فرد جهان.
  • مک کان با وعده در مورد محدودیت بدهی ، تضمین بدون بحران را ارائه می دهد.
  • چگونه یک پل بسته به یک مسیر انحرافی 3000 مایل استرالیا منجر شد.

و سرانجام ، این چیزی است که گارفیلد به امروز صبح علاقه مند است

اوراق قرضه با بهترین شروع خود به هر سال از حداقل سال 1999 باز می گردد. سرمایه گذاران هر دو بدهی جدید را به دست می آورند - تقریباً 600 میلیارد دلار فروخته شده تا 18 ژانویه - و اوراق بهادار موجود را خریداری می کنند.پس از از دست دادن 16 ٪ در سال گذشته ، اوراق قرضه جهانی همه نوارها 4 ٪ افزایش یافت ، پس از از دست دادن 16 ٪ در سال گذشته ، 4 ٪ افزایش یافت.

دو راننده کلیدی وجود دارد.اول ، روال که فقط (شاید) به پایان رسید ، بازده به بالاترین بیشترین در بیش از یک دهه است.دوم ، اطمینان در مورد اینکه اقتصاد در سراسر جهان به سرعت کاهش می یابد.این موارد را به هم اضافه کنید و مورد خرید دارایی های با درآمد ثابت قانع کننده است.

در ایالات متحده ، ریزش در خرده فروشی و تولید تجهیزات تجاری تأکید می کند که نگرانی های افزایش اقتصاد دچار مشکل شده است.باب میشل ، JPMorgan Asset Management CIO و رئیس درآمد ثابت ، ارز و کالاها ، زیرا کسی فکر می کند رکود نزدیک است.

چنین نگرانی هایی باعث ایجاد گونه ها در چندین بخش از دنیای اعتبار می شود.UBS Group AG در میان علائم پریشانی در بازارهای وام در آنجا ، و همچنین ترک های ظهور در اعتبار خصوصی و خطرات نزولی برای یادداشت های با بازده بالا نسبت به بدهی ایالات متحده احتیاط دارد.به جای آن از بازارهای اروپا طرفداری می کند.هوارد ماركس ، بنیانگذار Oaktree Capital Group LLC ، یك سرمایه گذار از نزدیک در بدهی های ناخواسته ، همچنین می گوید كه این تجمع در چنین اوراق بهادار نمی تواند دوام داشته باشد.در همین حال ، نگرانی ها در حال افزایش است که بازار جهانی املاک و مستغلات با مارپیچ بدهی 175 میلیارد دلاری روبرو است که می تواند موج های آشفتگی اعتباری را در سراسر اقتصادها از بین ببرد.

تنظیم مجدد در بازار اوراق بهادار ، زندگی خود را به استراتژی سرمایه گذاری 60/40 مورد ضرب و شتم ، با تحلیلگران در BlackRock ، مدیریت سرمایه AQR و Doubleline عملکرد بسیار بهتری برای چنین اوراق بهادار در حال حاضر که اوراق بهادار بدهی بازده قابل توجهی را ارائه می دهد ، باز می گرداند.این دیدگاه در این هفته به عنوان همبستگی بین اوراق قرضه و سهام ، پس از کلاس های دارایی با هم محکم تر از هر زمان از اواخر دهه 1990 حرکت می کرد.

با این حال ، نگرانی طولانی این است که سرمایه گذاران بالقوه خود را در سمت اشتباه بانکهای مرکزی قرار می دهند که نه تنها نرخ بهره کوتاه مدت را تعیین می کنند بلکه این روزها نیز دارای سهام قابل توجهی در بازارهای اوراق قرضه هستند.

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما