آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

پیشنهاد برای انسان

پیشنهاد برای انسان

صبح بخیر.BOJ ایستاده است و ین را ضعیف تر می فرستد.یونایتد به خطوط هوایی شلیک در بازو می دهد.و یکی از ثروتمندترین مردان انگلیس کلاه خود را برای خرید من Man United پرتاب می کند.

چی شده

ین پس از ایستادن BOJ در سیاست ، مطابق با اجماع ، حدود 2.5 ٪ سقوط کرد ، اما از کسانی که فکر می کردند Haruhiko Kuroda و همکاران ممکن است از خط مشی غافلگیرانه دیگری برای سیاست کنترل منحنی بازده رونمایی کنند.این بانک نرخ کلیدی سیاست خود را در منهای 0.1 ٪ و درپوش خود برای بازده 10 ساله JGB با 0.5 ٪ نگه داشته است.

کیوشی اوتا/بلومبرگ

پس از پیش بینی سود خود بیش از تخمین های دو برابر ، با وجود کرایه های زیاد ، پس از پیش بینی سود خود بیش از حد دو برابر بود.سایر سهام هواپیمایی نیز به دست آورد.

شرکت های بیشتر:

  • آمازون امروز آخرین دوره کاهش شغل خود را آغاز می کند و حدود 18000 نفر را بیشتر در منابع خرده فروشی و انسانی تحت تأثیر قرار می دهد.و مایکروسافت قصد دارد این هفته کارمندان را در برخی از بخش های مهندسی رها کند.
  • Moderna پس از مطالعه فاز 3 در مورد واکسن خود در برابر RSV ، نشان داد که در جلوگیری از بیماری ریه در افراد مسن بسیار مؤثر است.
  • Mizuho Americas در حال اضافه کردن 20 معامله گر اعتباری Suisse است که بخشی از آن از بخشی از آژانس وام دهنده سوئیسی است که تجارت تجاری محصولات تجاری را تأمین می کند.

نور افکن

بقال فروشی ها بیشترین افزایش را داشتند زیرا تورم مواد غذایی انگلیس در ماه دسامبر به رکورد رسید.

  • طبق گفته مجله مصرف کننده ، خریداران در لیدل در ماه گذشته در مقابل یک سال قبل ، قبض های خود را 21 درصد در مقابل یک سال قبل افزایش دادند و آلدی با افزایش مشابهی عقب بود.خرده فروشان تخفیف آلمانی هنوز ارزانترین سوپر مارکت ها هستند زیرا خریداران رقبای پر هزینه را بدست می آورند.
  • اعتماد مصرف کنندگان به سوپر مارکت ها با افزایش قیمت کاهش می یابد.Tesco ، Aldi ، Lidl و Ocado همه در رویکرد کریسمس فروش را رکورد می کنند ، اما حجم سقوط کرد.سوپر مارکت ها هشدار می دهند که حاشیه ها در سال 2023 همچنان فشرده می شوند.

چه چیزی را تماشا کنیم

هزینه بیشتر در مورد بحران زندگی بریتانیا: پرستاران امروز دوباره به دلیل دستمزد بالاتر اعتصاب می کنند.در همین حال ، هزینه در میخانه ها ، رستوران ها و کافه های به دست آمده ماه گذشته از یک سال قبل.ردیاب تجارت CGA CGA از گروه های مهمان نوازی مدیریت شده ، بهترین دسامبر خود را در سه سال دید.

اقتصاد بلومبرگ گفت ، تورم مصرف کننده در انگلستان احتمالاً ماه گذشته دوباره کاهش یافته است و تأیید می کند که سنج هدف Boe در یک مسیر رو به پایین قرار دارد.اجماع برای تورم به 10.5 ٪ است.داده های CPI دسامبر نهایی برای منطقه یورو نیز موظف است.

کریس راتکلیف/بلومبرگ

مارکو کولانوویچ JPMorgan به دلیل خطرات رکود اقتصادی ، دوباره تخصیص سهام پیشنهادی خود را کاهش داد و نگرانی بانکهای مرکزی ممکن است بیش از حد سخت شود.او به ویژه با توجه به عملکرد اخیر خود ، در حالی که دارای اضافه وزن در EM و سهام چینی است ، در منطقه یورو منفی است.این تغییر یکی از بزرگترین خوش بینی های وال استریت در بیشتر فروش بازار سال گذشته است.

نظر

لیونل لوران می نویسد ، فقط قبل از شروع موسیقی تولید شده توسط AI به حمله به سیستم عامل های پخش می شود.برچسب های ضبط شده در حال حاضر Spotify و دیگران را به پر کردن خدمات خود با Flotsam و Jetsam متهم می کنند و سهم بازار را برای هنرمندان رقیق می کنند.موسیقی تولید شده AI ، به ویژه اگر نیازی به پرداخت به هنرمندان یا برچسب ها نداشته باشد ، این صنعت را بالا می برد.

Mark Metcalfe/Getty Images ASIAPAC

راستی

جیم راتکلیف برای خرید منچستر یونایتد رسماً نام خود را در کلاه انداخت.سخنگوی گفت: "من می توانم تأیید كنم كه ما به طور رسمی خود را در این روند قرار داده ایم."Ratcliffe اولین پیشنهاد دهنده بالقوه است که به طور علنی علاقه به خرید تیم را اعلام می کند.هر فروش این باشگاه می تواند آن را در حدود 5 میلیارد پوند ارزش قائل باشد.

متیو لوید/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما