آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

نتفلیکس

نتفلیکس

صبح بخیر.رید هاستینگز ، رئیس نتفلیکس در حال خروج از سمت خود به عنوان مدیرعامل است.بلندگوهای فدرال رزرو بیشتر استدلال می کنند که نرخ ها باید برای مدت طولانی بالاتر بمانند.و به نظر می رسد که آمریکایی ها عمدتاً داووس را خراب کرده اند.

چی شده

"Netfl-Exit." رید هاستینگز ، مدیرعامل Netflix ، پس از دو دهه کنار می رود و دستمزد را به معاونان تدوس و گرگ پیترز واگذار می کند ، در حالی که رئیس اجرایی باقی مانده است.سرویس جریان در سه ماه گذشته 7.7 میلیون مشترک اضافه کرد و تخمین های گذشته را منفجر کرد.سرویس جدید پشتیبانی شده آن منجر به مشترکان بیشتر می شود و حاشیه سود باید امسال بهبود یابد.سهام افزایش یافته است.

کایل گریلوت/بلومبرگ

در فدرال فدرال رزرو ، لیل Brainard پرونده را برای افزایش نرخ بهره برای یک دوره پایدار بالا برد.او در ماه فوریه مشخص نکرد که چه اندازه پیاده روی را انتظار دارد.جان ویلیامز ، رئیس نیویورک گفت: خطرات تورم در برابر صعود باقی مانده است.

تورم ژاپن در ماه دسامبر 4 ٪ شد که سریعترین در بیش از 40 سال است.این مطابق با اجماع بود ، اما احتمالاً گمانه زنی های بیشتری از محوری نزدیک به سیاست در BOJ ایجاد می کند.

نور افکن

بریتانیایی ها اتاق های یدکی را اجاره می کنند تا هزینه بحران زندگی را شکست دهند.

  • صاحبان خانه تبلیغات اتاق خواب خالی برای اجاره بها را در ژانویه تبلیغ می کنند و از تابستان سال 2020 به بالاترین سطح رسیدند که تقاضای متوقف شده با شل شدن محدودیت های Covid به پایان رسید.
  • SpareRoom expects this trend would continue over the “coming weeks and months.” Inflation in the UK was recorded at 10.5% in December. People have also been turning to Airbnb to let out empty rooms in their homes for extra cash.

چه چیزی را تماشا کنیم

عدم تمایل برلین به تهیه مخازن پلنگ خود به اوکراین - مگر اینکه ، ایالات متحده نیز Abrams M1 خود را تأمین می کند - تهدید می کند که متحدین وحدت می خواهند در جلسه بزرگ وزرای دفاعی امروز طرح ریزی کنند.وزرا در پایگاه نیروی هوایی رمشتین ایالات متحده در آلمان در حال جماعت هستند.

بزرگترین کلاس دارایی جهان به سرعت وارد رکود می شود و تقریباً 175 میلیارد دلار اوراق قرضه املاک در پریشانی است.از لگولاند در کره گرفته تا توسعه دهندگان در انگلستان ، اوضاع اشتباه پیش می رود و این پیامدهایی برای همه از وام دهندگان گرفته تا صندوق های بازنشستگی دارد.در مورد بزرگ ما بیشتر بخوانید.

Paulo Nunes Dos Santos/Bloomberg

Retail sales in the UK probably bounced 0.5% last month, as shoppers took advantage of the first unrestricted Christmas since 2019. Spending may stall again in January, with GfK’s measure of consumer confidence falling to a near-historic low.

نظر

جیمز استاویدیس می نویسد: ناتو به ترکیه نیاز دارد تا به عنوان یک عضو فعال و مثبت ادامه یابد ، اما همچنین باید فنلاند و سوئد را اضافه کند.هیچ کس نمی خواهد بین آنها انتخاب کند ، اما این به رجب طیب اردوغان است تا اطمینان حاصل شود که لازم نیست اتفاق بیفتد.

الیور بانیچ/بلومبرگ

راستی

در میان میلیاردرهای مونتاژ شده و سیاستمداران در داووس امسال ، یک مادر سطح پایین وجود داشت: آمریکایی ها کجا هستند؟جو بایدن ، کامالا هریس و آنتونی بلینکلن همه نمایش ها نبودند.سه دبیران کابینه شرکت کردند ، اما هیچ یک از آنها کلید واسطه ای را تحویل ندادند.و جنت یلن قبل از عزیمت به آفریقا به زوریخ - دو ساعت با قطار از داووس - رفت تا با لیو او ملاقات کند.

استفان ورموت/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما