آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

حالا یا هرگز

حالا یا هرگز

علائم در همه جا به یک لحظه یا هیچ وقت برای عمل به تغییرات آب و هوا اشاره می کنند.

گرم شدن این سیاره بی امان است ، در حالی که رهبران اتحادیه اروپا در تلاشند تا با قوانین بلندپروازانه آب و هوا ایالات متحده رقابت کنند و فشار بر رئیس جمهور جو بایدن برای اجرای برنامه خود در سال جاری است.

به عنوان بزرگترین قانون آب و هوا در تاریخ آمریکا ، قانون کاهش تورم ایالات متحده به تعداد دیگری از سیاست های دیگر برای موفقیت بستگی دارد.قوانین مربوط به وسایل نقلیه ، دوده یا دود باید امسال نهایی شود تا اطمینان حاصل شود که آنها از چالش های قانونی و مخالفت جمهوری خواهان زنده مانده اند.در همین حال ، رهبران اتحادیه اروپا در تلاشند تا مشاغل را با میلیارد ها دلار یارانه به ایالات متحده متوقف کنند.

خواندن کلیدی:

  • سالی که اروپا را به عنوان پنجمین گرمترین رکورد به پایان رساند
  • می دانیم 2022 داغ بود.این چیزی است که ما در مورد گرم شدن کره زمین نمی دانیم
  • بایدن در حال حاضر نزدیک به یا هیچ وقت برای سیمان کردن قوانین جدید آب و هوا است
  • فاجعه آب و هوایی ایالات متحده در سال 2022 165 میلیارد دلار خسارت وارد کرد
  • شک و تردید اتحادیه اروپا بایدن باعث ترفندهای سازگار با اروپا در قبض آب و هوا خواهد شد

با این حال ، قابل توجه است که کشورهای اتحادیه اروپا در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بهتر از آنچه انتظار می رود انجام داده اند ، و انتظار می رود این بلوک یک هدف جاه طلبانه تر از انتشار گازهای گلخانه ای را تصویب کند-کاهش 57 ٪ در سال 2030 از سال 1990 ، در مقایسه با هدف قبلی 55 ٪واد

عمل بسیار مورد نیاز است.آژانس مشاهده Earh Earth دیروز گفت: سال گذشته به عنوان پنجمین ماده گرم ترین رکورد به پایان رسید.هشت سال گذشته داغترین ثبت شده برای این سیاره بوده است ، با این که اروپا سریعتر از هر جای دیگر گرم می شود ، هرچند که در شاهد تأثیر تغییرات آب و هوا به تنهایی دور نیست.سیل های فاجعه بار حداقل 1700 نفر را در پاکستان کشته ، در حالی که خشکسالی آفریقای شرقی را گرفتار کرد.

امواج گرما منجر به حداقل 20،000 کشته در فرانسه ، آلمان ، اسپانیا و انگلیس شد.دولت ملی اقیانوسی و جوی گفت: در ایالات متحده ، بلایای آب و هوایی حداقل 474 نفر را در سال 2022 کشته و به طور جمعی 165 میلیارد دلار خسارت وارد کرد.

این رویدادها یک اتفاق نبودند: فقط در اولین روزهای ژانویه ، هوای غیر منتظره ای در اروپا و یک غفلت در کالیفرنیا به افراط و تفریط آب و هوا نشان می دهد.- لورا میلان لومبرانا

آتش نشانان روز دوشنبه پس از طوفان در کارپینتریا ، کالیفرنیا ، جاده ای را مسدود می کنند.عکاس: APU Gomes/AFP/Getty Images

برای گوش دادن به حفاظت از فضای توییتر امروز در ساعت 9 صبح ET/2PM لندن در مورد شورش در برزیل و سال آینده برای آمریکای لاتین اینجا را کلیک کنید.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

سورپرایز سند |بایدن گفت که او از اینکه اسناد طبقه بندی شده در اداری که قبل از انتخاب وی استفاده می کرد ، شگفت زده شد.جمهوریخواهان کنگره قول تحقیق در مورد این قسمت را داده اند ، که در آن وکلای رئیس جمهور می گویند تعداد کمی از اسناد طبقه بندی شده در 2 نوامبر در یک کمد قفل کشف شده است.سوابق در همان روز به بایگانی ملی گزارش شده است که صبح روز بعد آنها را به دست گرفتند.

  • اکثریت جدید جمهوریخواه در مجلس ایالات متحده در حال آماده سازی یک تحقیق در مورد بایدن ، خانواده و دولت وی است و از وعده های اصلی کمپین های انتخاباتی میان دوره ای پس از استعلام های تحت رهبری دموکرات در مورد رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ حمایت می کند.

زمین سخت |درجه حرارت بسیار پایین تر از انجماد در شرق اوکراین زمین را سخت کرده و پنجره ای را برای حمله های احتمالی زمستانی توسط نیروهای روسی و اوکراین باز می کند.با این حال ، همانطور که مارک قهرمان و آلبرتو ناردلی گزارش می دهند ، تحلیلگران نظامی می گویند که در حالی که تغییر از گل آلود به زمین یخ زده در امکان استفاده از وسایل نقلیه سنگین مهم است ، این تنها یکی از عوامل بسیاری است که فرماندهان قبل از خطر حمله جدید جدید در نظر می گیرند.

  • پوشش نورد جنگ ما را در اینجا دنبال کنید.

جمعیت چین احتمالاً سال گذشته برای اولین بار در دهه ها شروع به کوچک شدن کرد ، یک نقطه عطف مهم که عواقب طولانی مدت برای اقتصاد خواهد داشت.داده های رسمی دولت برای تعداد کل تولد در سال 2022 - که انتظار می رود هفته آینده منتشر شود - احتمالاً رکورد پایین 10 میلیون را نشان می دهد.

افزایش تحریک |چین گفت که به دلیل "تبانی نظامی" این جزیره با ایالات متحده ، هواپیماهای بیشتری را به سمت تایوان ارسال می کند.اظهارات سخنگوی دفتر امور امور تایوان امروز در ماه گذشته مرجع آشکاری برای قانونگذاران ایالات متحده بود که با یک لایحه هزینه موافقت کردند که شامل 2 میلیارد دلار بودجه سلاح برای تایوان سال آینده و تا 10 میلیارد دلار تا سال 2027 بود.

بهترین نظر بلومبرگ

  • چین اکنون می خواهد جهان با ویروس زندگی کند: Gearoid Reidy
  • رونق اتومبیل برقی نمی تواند عطش روغن را برطرف کند: خاویر بلاس
  • در چین ، کنگره ممکن است بدترین دشمن خود باشد: میهیر شارما

ادعاهای بی اساس |روزها پس از آنكه هواداران وی در اعتراض به آنچه ادعا كردند "سرقت" از ساختمانهای دولتی در اعتراض به انتخابات "دزدیده شده" بود ، جیر بولسونارو ، رئیس جمهور پیشین برزیل ، ویدئویی از توطئه های تقلب در رای دهندگان را در حساب فیس بوک خود به اشتراک گذاشت.در حالی که پست وی در مورد ادعاها اظهار نظر نمی کند ، شخص در این کلیپ سؤالاتی راجع به یکپارچگی دستگاه های رای گیری ایجاد می کند و ادعا می کند که لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا به طور قانونی به ریاست جمهوری انتخاب نشده است.

  • این گزارش را در مورد چگونگی پناهندگی Bolsonaro در فلوریدا در نزدیکی "جادویی ترین مکان روی زمین" بخوانید.
ساختمان دادگاه عالی فدرال در روز دوشنبه به دنبال حمله هواداران بولسونارو.عکاس: آرتور منسكال/بلومبرگ

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • چرا بریتانیا اعتصابی با ناآرامی کار می شود
  • چگونه مبارزه ضد فساد ویتنام در حال گسترش است
  • چرا ایرلند شمالی انگلستان و اروپا را مغایرت می کند

پیمان ارتش |انگلیس و ژاپن به نیروهای نظامی خود اجازه می دهند تا به کشورهای یکدیگر اعزام شوند ، زیرا توکیو در میان نگرانی های مربوط به ظهور چین همکاری های دو جانبه با متحدین آمریکایی را گسترش می دهد.توافق نامه دفاعی که امروزه امضا می شود مهمترین نوع آن از نوع آن بین دو کشور در بیش از یک قرن است و اولین مورد برای ژاپن با یک کشور اروپایی است.

در روزهای هفته از ساعت 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با دیوید وستین در تلویزیون بلومبرگ و رادیو هوایی با دیوید وستین تنظیم کنید ، با یک ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • بایدن از جنت یلن ، وزیر خزانه داری در اواسط ماه دسامبر خواست تا در پست خود بماند و او موافقت كرد ، یك مقام کاخ سفید گفت ، هنگامی که رئیس جمهور برای تغییر کابینه آماده می شود.
  • کنگره پرو دیروز کابینه رئیس جمهور دینا بولوارته را تأیید کرد و یک آزمایش کلیدی برای دولت ماهانه خود گذراند که با ناآرامی های گسترده روبرو شده و تقریباً 40 کشته شده است.
  • فقط دو ماه پس از قدرت نخست وزیر انور ابراهیم ، یکی از مهمترین متحدین ائتلاف وی با یک چالش رهبری داخلی روبرو است که باعث افزایش ثبات تازه مالزی می شود.
  • آفریقای جنوبی وارد مرحله مهمی برای بازسازی تنها نیروگاه هسته ای خود شده است که برای جلوگیری از کاهش انرژی که باعث خراب شدن اقتصاد می شود ، باید عملکرد خوبی داشته باشد.
  • شركت امنیت سایبری گروه-IB گفت: یك كارزار هكی كه مظنون به پیوند با دولت آسیا بود ، هفت هدف مشهور در جنوب شرقی آسیا و اروپا از جمله سازمان های دولت و نظامی را نقض كرد.

و سرانجام ... آندرس مانوئل لوپز اوبرادور ، رئیس جمهور مکزیک ، یک مونولوگ 28 دقیقه ای برای پاسخ به یک سؤال در یک کنفرانس خبری با بایدن و نخست وزیر کانادایی جاستین تروودو در مکزیکو سیتی داد و در پاسخ وی ، میهمانان خود را به طرز ناراحتی رها کردند.در مورد مهاجرت ، آملو در مورد واکسن مالاریا ، بورس های تحصیلی برای کودکان معلول ، پروژه قطار مایان وی و درام های جنایات تلویزیون بحث کرد.وی سرانجام خواستار کمک برای مهاجران مکزیکی از بایدن شد ، که به همراه ترودو ساعت نزدیک نیم ساعت را صرف خیره کردن مودبانه به لک های خود ، پاهای خود و آسمان کردند.

دیروز بایدن ، آملو و ترودو در مکزیکو سیتی.عکاس: Alejandro Cegarra/Bloomberg
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما