آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

ژانویه خشک

ژانویه خشک

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • تورم انگلیس برای یک ماه دوم کاهش می یابد و سیگنال اوج را پشت سر گذاشته است.
  • جنگ در اوکراین روابط بین پوتین و یک متحد قدیمی صرب.
  • با ژانویه خشک تلاش می کنید؟ما نکات مفیدی داریم.

ناظران تورم انگلستان کمی آرامش پیدا کردند ، اما اگر به دنبال یک استراحت ارزان در زمستان هستید ، خود را برس کنید.

  • تورم انگلیس برای یک ماه دوم در ماه دسامبر فرو رفت و امیدوار بود که بدترین بحران زندگی در یک نسل شروع به خنک شدن کند.CPI در سال از 10.7 ٪ در ماه نوامبر به 10.5 ٪ کاهش یافت.
  • قیمت خانه در انگلستان پس از پرش به نرخ وام از سطح رکورد خود در ماه نوامبر عقب نشینی کرد و به شواهدی افزود که ممکن است بازار وارد رکود طولانی تری شود.
  • در پی شکست بریتانیا وولت ، انگلیس در مسابقه جهانی برای خودکفایی فناوری سبز به خطر می افتد.نخست وزیر Rishi Sunak گفت: "ما آماده هستیم تا از افراد آسیب دیده حمایت کنیم."
  • آیا می خواهید از همه آن فرار کنید؟موفق باشید.از زمان شروع سوابق ، به عنوان سوابق ، به سرعت در مورد افزایش هواپیمایی به مسافران هشدار می دهد که به مسافرت های مربوط به بودجه هشدار می دهند.آه

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

اوکراین آخرین: هجده نفر ، از جمله وزیر کشور دنیس مونوسترسکی ، در تصادف هلیکوپتر در نزدیکی کیف درگذشت.صربستان ، به طور سنتی یکی از نزدیکترین متحدین روسیه در اروپا ، در تلاش است تا فاصله بین خود و مسکو را به عنوان جنگ در اوکراین روابط برقرار کند.

سرگئی سوپینسکی/گتی

داستانهای دیگری که ما پوشش می دهیم:

  • در داووس ، Vis Raghavan JPMorgan گفت که پاداش برای بانکداران سرمایه گذاری پس از "سال بسیار کم خونی" سقوط خواهد کرد.گیتا گوپینات صندوق بین المللی پول گفت: عدم تمایل بدهی ایالات متحده خطری است که جهان به آن احتیاج ندارد.و فرانسوا ویلرووی بانک مرکزی اروپا گفت که راهنمایی کریستین لاگارد مبنی بر این که افزایش ECB در مراحل 50 BP برای مدتی ادامه خواهد یافت.برای آخرین مورد در مورد خبرگزاران در WEF اینجا را کلیک کنید.
  • مایکروسافت گفت که قصد دارد امسال 10،000 شغل یا حدود 5 ٪ از نیروی کار خود را کاهش دهد ، و برای مقابله با چشم انداز فزاینده ای که اکنون بسیاری از بزرگترین شرکت های صنعت فناوری را کبود کرده است ، گامی برداشته است.
  • برو تی تیJPMorgan گفت ، آلبوم Midnights Taylor Swift به او کمک کرد تا سال گذشته 230 میلیون دلار فروش برای گروه موسیقی جهانی تولید کند.

نظر

ترزا رافائل می نویسد ، آخرین نزاع نیکولا استورژون با دولت انگلستان بیش از اختلاف نظر در مورد قانون جدید اسکاتلند در مورد شناخت جنسیت است.Sturgeon دید که این درگیری از یک مایل دورتر است و به او اجازه می دهد تا ادعای خود را مبنی بر اینکه این کشور توسط وست مینستر در حالی که SNP به سمت استقلال فشار می آورد ، تحت فشار قرار دهد.

استخر/گتی تصاویر اروپا

امکانات

روسها پس از حمله به اوکراین راه های خلاقانه ای برای برآورده کردن تقاضا پیدا کرده اند و منجر به خروج مارک های خارجی و کمبود کالا در تقریباً هر بخش شد.از تبدیل Krispy Kreme به Krunchy Dream ، به فروش پوشاک ورزشی آبی ، کارآفرینان در حال پر کردن شکاف ها هستند.

نانا هایتمن برای Bloomberg Businessweek

راستی

ژانویه خشک چگونه است؟ببخشید ما پرسیدیمبیشتر افرادی که به زودی درگیر می شوند ، می دانند که الکل در تمام قسمت های زندگی ما ، از وعده های غذایی و قدمت گرفته تا شبکه سازی و کارکردها چقدر است.نویسنده The Dry Challenge نکات برتر خود را برای ادامه کار شما برای ماه و بعد از آن به اشتراک می گذارد.

Massimo Ravera/Moment RF
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما